הווידוי של מירן בוזגלו: "מפחדת לצאת מהבית, זה בלתי נתפס"

מירן בוזגלו | פרטי

אשתו של מאור בוזגלו לחוצה, כמו כולם, מהמצב הביטחוני: "מבאס וקשה לילדים. עד שכבר חזרנו לשגרה מהקורונה, שוב לחץ וחוסר ודאות". למרות זאת, היא שולחת מסר חיובי: "המזל הוא שאנחנו חזקים ומאוד!"

(גודל טקסט)

בזמן שצה"ל הפחית את התקיפות ברצועת עזה הבוקר (חמישי) ביומו ה-11 למבצע "שומר החומות" ולאחר ירי הרקטות בצפון, מיטב סלבריטאי ארצנו ממשיכים לשמש כשגרירי הסברה לכל מאות אלפי העוקבים שלהם ומספרים את האמת על מדינת ישראל ומה שעובר עלינו כאן, בניסיון לתקן את המציאות המעוותת שרבים מנסים ליצור. אחת החזקות בגזרת ההסברה והשימוש באינסטגרם למטרה החשובה היא מירן בוזגלו. אשת הכדורגלן האהובה לא מפסיקה לחשוף את עוקביה ואת העולם כולו למה שבאמת קורה כאן מאז תחילת הלחימה ברצועת עזה.

"מבאס המצב הזה, קשה לילדים. הם לחוצים מאד מהאזעקות", סיפרה מירן למדור איך עוברים היא ובעלה מאור בוזגלו את התקופה הזאת עם הילדים. "עד שכבר חזרנו לשגרה מהקורונה, שוב תקופה של לחץ וחוסר ודאות. אבל אנחנו סבלניים וסומכים על הצבא ועל הדרג המדיני שיסיימו כל מה שהם צריכים לעשות ואנחנו נוכל לחזור לחיים נורמליים. הלב שלנו עם תושבי הדרום שפשוט לא יאומן שהם חיים ככה עם האזעקות והטילים כבר כל כך הרבה שנים. זה באמת בלתי נתפס – אני מפחדת לצאת מהבית, אני לא יוצאת לשום מקום".

כזכור, למאור ולמירן ארבעה ילדים, כך שגם אצלם, כמו אצל רובנו, חזרו לשגרה שבה יש צורך להעסיק אותם מבוקר ועד לילה ומירן סיפרה על תחושות: "אני כל הזמן מנסה להסיח את דעתם של הילדים עם עבודות יצירה ודברים כיפיים, וארוחות כל היום, אבל הם מפחדים מהבומים ובלחץ מהאזעקות. הם כל היום איתי. זה ממש לא פשוט, אבל ברוך השם רק שנהיה כולנו בריאים ונעבור את התקופה הזאת כל עם ישראל יחד. אני בטוחה שנצא ממנה מחוזקים", חתמה בנימה אופטימית עד כמה שניתן.

אשת הכדורגלן פעילה מאד, אוהבת את ארץ ישראל בלב ובנשמה ורק לפני יומיים כתבה בחשבון האינסטגרם שלה את הדברים הבאים: "אני פטריוטית בנשמה, אוהבת את המדינה שלי ואוהבת לחיות בה! גאה בצבא שלנו שהוא המוסרי ביותר בעולם! ובכוחות הביטחון שאנושיות ודרך ארץ הם אבני דרך עבורם לפני כל יציאה למשימה. וכמובן, גאה באחדות של העם שלנו! אני לא מפסיקה לראות בחדשות וברשתות החברתיות כמה כל העולם נגדנו, עצוב לי, אבל כל אחד מאיתנו הישראלים יודע את האמת. ויודעים מה המזל? שאנחנו חזקים ומאוד! אנחנו מדינת היצירה, היוזמה והיזמות, לא מפסיקים לייצר ערך לעולם בחדשנות ובעשיית הטוב, לא סתם הכינוי שלנו, מדינת הסטארט אפ! אנחנו חייבים להיות סבלניים ולתת את מלוא הגיבוי לדרג המדיני שלנו, שעושה לילות כימים כדי להשיב לנו את השקט שמגיע לנו, והפעם כולי תקווה שלתמיד". גם אנחנו מתפללים יחד עם מירן שהמצב הזה ייגמר לנצח.

משפחת בוזגלו | צילום מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: מירן בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי