תומך בישראל? אחד הכוכבים הגדולים בעולם קעקע מגן דוד על גופו

דגל ישראל
דגל ישראל | ARMEND NIMANI / Contributor

סרחיו ראמוס, כוכב ריאל מדריד ונבחרת ספרד, חרט את הסמל המאפיין את מדינת היהודים ולא בפעם הראשונה. לירון שרון עם הפרטים והסיבה לבחירה של קפטן הבלאנקוס

(גודל טקסט)

בספרד מגדירים את השבוע הקרוב כגורלי עבור עתידו של קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס. הבלם יצטרך לקבל החלטה לאור העובדה שהחוזה שלו יגיע לסיום בסוף חודש הבא והמו"מ עם המועדון לא מתקדם בשלב זה. לאחרונה דווח כי הוא דורש שיפור בהצעה בחוזה לשתי עונות, בעוד שהבלאנקוס מוכנים לשפר לעונה אחת בלבד. עד שנבין מה יעלה בגורלו, נספר לכם שהספרדי עשה מחווה מטורפת עבור מדינת ישראל ומסתבר שזו גם לא הפעם הראשונה.

ראמוס ידוע כחובב קעקועים מושבע ואתמול (ראשון) הוא שיתף את 44 מיליון העוקבים שלו ביצירה החדשה המעטרת את רגלו השמאלית – קעקוע של מגן דוד. טיימינג מעניין יש לכדורגלן לקעקע מגן דוד לאחר מבצע "שורמ החמות", ראמוס בחר לקעקע את הסמל המאפיין את מדינת היהודים. זו אינה הפעם הראשונה שהוא מקעקע מגן דוד על גופו. על הזרוע השמאלית שלו יש קעקוע גדול של מגן דוד, על רקע של שמיים והמדור גילה את הסיבה לכך.

"הכוכב בעל 6 הפינות", הידוע גם כמובן כמגן דוד, הוא סמל לאהבה, לידע רב, לחוכמת חיים ולנאמנות, ואת המגן דוד שעל זרועו ברקע עננים בשמיים, קעקע ראמוס כמחווה לסבתו שנתנה לאמו שרשרת עם תליון של מגן דוד. הכדורגלן בן ה-35 הוא נוצרי מלא, אין לו שורשים יהודים, אך משפחתו גילתה זיקה לסמל שלנו והבחירה שלו לקעקע אחד נוסף דווקא בימים שישראל זוכה לגל אנטישמי מהעולם כולו, מרגשת את המדור. מה זה לענוד שרשרת כפי שעשו דיוויד בקהאם ואנסו פאטי, לעומת לקעקע מגן דוד לנצח? תשאלו את הבלם האהוב עלינו בספרד. הבא בתור, סרג'י רוברטו?

הקעקוע החדש של סרחיו ראמוס
הקעקוע החדש של סרחיו ראמוס | אינסטגרם, צילום מסך
הקעקוע החדש של סרחיו ראמוס
הקעקוע החדש של סרחיו ראמוס | מסך, אינסטגרם
מגן דוד נוסף על גופו של ראמוס
מגן דוד נוסף על גופו של ראמוס | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי