נחשף: מדוע נטע אלחמיטר סירבה להגיע לסמי עופר?

נטע אלחמיסטר, שי אביטל
נטע אלחמיסטר, שי אביטל | מסך, אינסטגרם

לראשונה מאז שרמי גרשון חתם במכבי חיפה, אשתו נכחה באצטדיון ב-0:2 של הירוקים על מ.ס אשדוד. "עדיין בהלם שהיא הגיעה", כתב הבלם. אז למה זה לא קרה עד כה? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

טירוף, איך דרך אחרת להגדיר את מה שהיה אתמול (ראשון) בסמי עופר, כאשר אוהדי מכבי חיפה מילאו את היציעים ואף התקהלו מחוץ לאצטדיון בסיום הניצחון 0:2 על מ.ס. אשדוד, כשהם מדליקים אבוקות, שרים ומעודדים את קבוצתם לקראת האליפות שתובטח אם ישיגו ניצחון במחזור הבא בקריית שמונה. העיר חיפה נצבעה בירוק ואנחנו במדור עדיין לא נרגעים מהאורחת המיוחדת במינה שנצפתה מעודדת מיציע הכבוד. תאמינו או לא, נטע אלחמיסטר בכבודה ובעצמה הגיעה לראשונה להרים לרמי גרשון שלה.

כזכור, כאשר שב גרשון לארץ מבלגיה וחתם בשורותיה של מכבי חיפה, עוד לפני שהוא והדוגמנית התחתנו ועברו לנתניה, השניים התגוררו בחיפה, בשכונה הצמודה לסמי עופר, אך אלחמיסטר נמנעה מלפקוד את האצטדיון. מדוע? כנראה לאור העובדה שהיא מגה מפורסמת. מקורבים לאשת הכדורגלן בת ה-27 מספרים כי שי אביטל, הסוכן שלה, העדיף שהיא לא תגיע פיזית למגרשים ועל כן שלוש שנים שלמות לא ראינו אותה מגיעה לעודד. כאמור, עד אתמול, אז היא זכתה לראות את בעלה נכנס במקום פלאניץ' בפתיחת המחצית השנייה.

נטע, שמבינה כמו כולנו כי אוטוטו התואר של בעלה יובטח באופן סופי, נהנתה מניצחון מתוק שתועד בפני 1.7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. גרשון זכה לתיוגים ואפילו האינסטגרם של מכבי חיפה כיכב אצלה בסטורי. הכדורגלן הירוק בעצמו היה "בשוק" מכך שאשתו המטאורית הגיעה לצפות בו מהיציע ולכן כששיתף את הסטורי שלה כתב: "עדיין בהלם שהיא הגיעה" והוסיף אייקון של פרצוף נקרע מצחוק. אז נטע הגיעה לפרגן, ואנחנו עלולים להתרגל לכל היופי הזה בגזרה הנשית של מכבי חיפה.

רמי גרשון, המום מכך שנטע הגיעה לסמי עופר
רמי גרשון, המום מכך שנטע הגיעה לסמי עופר | מסך, אינסטגרם
נטע אלחמיסטר עם שי אביטל בסמי עופר
נטע אלחמיסטר עם שי אביטל בסמי עופר | מסך, אינסטגרם
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
גודסוויי דוניו, רמי גרשון, נטע לביא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי