סיפור אהבה: שחקן זר הכיר חיילת בת 20 והחליט להישאר בישראל

ליר קרויזמן
ליר קרויזמן | מסך, אינסטגרם

עתידו המקצועי של פדרו קמפוס לא ברור, אך אין לו שום כוונה לעזוב את ארץ הקודש בקרוב. הסיבה: ליר קרויזמן, בת זוגו החדשה, שנראית מיליון דולר. לירון שרון עם הפרטים על מערכת היחסים שמטריפה את הביצה

(גודל טקסט)

לפני שנתיים היא לקחה גביע והחזיקה בחלק מהשחקנים הטובים בישראל, אך העונה בני יהודה התרסקה וירדה לליגה הלאומית. בזמן שבשכונת התקווה מלקקים את הפצעים, יש מישהו בשורותיהם של הזהובים שיכל לארוז את עצמו ולעלות על מטוס בחזרה לארץ מולדתו, צ'ילה, אבל בחר להישאר בארץ הקודש. מדובר בפדרו קמפוס, השקן בן ה-20, שממשיך לבלות ברחבי תל אביב ויש לו סיבה נהדרת לעשות את זה בלי קשר לכדורגל – בת הזוג הישראלית שלו.

כזכור, קמפוס חתם בבני יהודה בקיץ האחרון לשלוש שנים, אך נכון לעכשיו עדיין לא ברור האם יישאר בשכונת התקווה בעונה הבאה. עד שנבין מה יעלה בעתידו המקצועי, נספר לכם כי הכדורגלן צמוד חזק לחברה החדשה שלו, ליר קרויזמן, חיילת תל אביבית בת 20 שנראית מיליון דולר. חוץ מלשרת בצה"ל, ליר היא חיית פיטנס רצינית שנותנת בראש בחדר הכושר כשהיא מתעדת בחשבון האינסטגרם אל מול אלפי העוקבים שלה איך מסמנים מטרות וכובשים אותן. לדוגמא, היא רצתה לפתח את שרירי הישבן שלה ועשתה זאת וכעת נותנת טיפים לאחרים איך להשיג את הישבן המושלם ובכלל איך לשמור על כושר.

את בן הזוג שלה היא הגיעה לעודד באיצטדיון בלומפילד כשהתאפשר השנה לאחר הסרת מגבלות הקורונה ויהיה מעניין לדעת האם תמשיך להגיע לשם גם בעונה הבאה או שייתכן כי פדרו שלה יעבור לקבוצה אחרת בארץ או אפילו בחו"ל. מה שבטוח, טיול אחרי צבא איתו בדרום אמריקה זה חלום. החלוץ מגיב לליר שלו לכל תמונה שהיא מעלה והשניים מרבים לצאת ולבלות, ולפעמים גם להישאר לראות סרט בדירתו של קמפוס בדיוק כפי שעשו אתמול והוא תיעד זאת בפני 26 אלף העוקבים שלו. אחרי מאיה וג'ובאני רוסו, שכבר מזמן הפך לישראלי לאחר שהתחתן, נשמח לראות את זה קורה גם לקמפוס ולבת הזוג ההורסת שלו. בינתיים, הם כולה בני עשרים, ומה צריך יותר מכדורגל טוב וכיף בחיים?

ליר קרויזמן בבלומפילד
ליר קרויזמן בבלומפילד | מסך, אינסטגרם
ליר קרויזמן, פדרו קמפוס
ליר קרויזמן, פדרו קמפוס | מסך, אינסטגרם
ליר קרויזמן
ליר קרויזמן | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: פדרו קמפוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי