מרגש: יעקב שחר במחווה לחיילי צה"ל

יעקב שחר
יעקב שחר | מאור אלקסלסי

רגע לפני שריקת הפתיחה בניצחון על מ.ס. אשדוד, הנשיא והבעלים של מכבי חיפה אירח יחידה של "גדולים במדים", הכוללת עשרה חיילים בעלי צרכים מיוחדים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה גברה אמש (ראשון) 0:2 על מ.ס. אשדוד ועשתה צעד משמעותי נוסף לעבר הזכייה באליפות לראשונה אחרי 10 שנים. מחוץ לכר הדשא, הבעלים המיתולוגי של הקבוצה, יעקב שחר, הזמין אתמול עשרה חיילים עם צרכים מיוחדים לצפות במשחק ודאג לפנק אותם בתא כבוד ובארוחת גורמה לפני המשחק. דקות ספורות לפני שריקת הפתיחה, יענקל'ה ובנו אור עלו לפגוש את החיילים ולהרים איתם כוסית.

מסתבר שיענקל'ה מאמץ כבר שלוש שנים יחידה של "גדולים במדים" במחנה ארד של פיקוד העורף ביהוד, ומלווה אותם באופן אישי בשירותם הצבאי ובחיים האזרחיים. תכנית "גדולים במדים" של עמותת יד לילד המיוחד ו-JNF ארה"ב, משלבת מעל 600 צעירים עם צרכים מיוחדים ב-50 בסיסי צה"ל בכל הארץ, מגשימה להם חלום ומסייעת להם להשתלב לאחר מכן בשוק התעסוקה.

הבעלים של המועדון הירוק חגג לפני חודש וחצי את יום הולדתו ה-80 עם בני משפחה וחברים. "ההפתעה הכי מרגשת שהייתה לי", מספר שחר, "הם החיילים הללו שהפתיעו אותי במשרד בחגיגה ספונטנית ואיחלו לי את הברכות שלהם מכל הלב".

יעקב שחר עם החיילים | גדולים במדים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי