רונאלדו יודע? לא תאמינו מי החדש של אירינה שייק

לוהטת ונועזת מתמיד. אירינה שייק
לוהטת ונועזת מתמיד. אירינה שייק | צילום: מסך

אחרי כוכב יובנטוס ושחקן הקולנוע בראדלי קופר, בארצות הברית מדווחים שהדוגמנית ההורסת החלה לצאת עם הראפר קניה וסט, שיכודע נפרדו מאשתו קים קרדשיאן. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

בארצות הברית מדווחים שהאקסית הכי שווה על הפלאנטה, אירינה שייק, דוגמנית העל והחברה לשעבר של כריסטיאנו רונאלדו, מנהלת סוג של מערכת יחסים עם האקס הטרי של קים קרדשיאן, קניה וסט. הראפר בן ה-43 עבר שנה מטלטלת, במהלכה נפרדו מאשתו האייקונית, התמודד על נשיאות ארצות הברית, הובס, ונחשף כחולה בהפרעה דו קוטבית (מאניה דֶפרסיה). אם קים לא הצליחה להתמודד איתו, נקווה שהפצצה מרוסיה תצליח.

השניים מכירים כבר שנים רבות, כאשר לפני כעשור שייק השתתפה בקליפ לשיר שלו "POWER" ובראיון על הקליפ בשנת 2011 אמר על אירינה שהיא "אחת הנשים היפות שיצא לי לפגוש פנים מול פנים". בוקר טוב קניה, שייק היא פצצה עולמית. כזכור, מערכת היחסים האחרונה שלה, לאחר הפרידה מהכדורגלן הפורטוגלי ב- 2015, הייתה עם השחקן ההוליוודי בראדלי קופר, ולשניים גם ילדה משותפת, לאה בת ה-5. כעת, נשארה דוגמנית העל בגזרה ההוליוודית עם הבילויים המשותפים לצדו של קניה, כפי שדיווחו ב"ערב טוב עם גיא פינס".

שייק כזכור מתגוררת בניו יורק, שם לקניה יש דירה שהוא מרבה לבלות בה מאז הפרידה מקים קרדשיאן. בחודש יולי האחרון, עוד לפני הפרידה של השניים, סיפרה קימי על המחלה שמתמודד איתה מי שהיה בעלה: "כל אחד שמתמודד עם המחלה, או אחד מקרוביו, יודע עד כמה המצב הזה מסובך וכואב להבנה. מעולם לא דיברתי על האופן שבו זה משפיע עלינו בבית מכיוון שאני מאוד מגוננת על ילדינו ועל זכותו של קניה לפרטיות בכל מה שנוגע לבריאותו. אבל כעת אני מרגישה צורך להגיב על כך בגלל הדעות הקדומות והמוטעות שיש לגבי מחלות נפש. אלו שבקיאים בעניין, יודעים שאלא אם מדובר בקטין, המשפחה חסרת אונים. אותו אדם צריך לרצות בעצמו לקבל עזרה".

עזרה בדמותה של דוגמנית הורסת בת 35 שכל העולם אוהב (אולי חוץ מג'ורג'ינה רודריגס), היא אולי הדבר הכי טוב השיצא לנו לשמוע עליו. ועד שנזכה לתמונה משותפת ראשונה של שייק והראפר, נזכיר לכם שפעם היא הייתה חלק בלתי נפרד מעולם הכדורגל ואנחנו מתגעגעים – אבל מה שטוב לאירינה טוב לנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי