מדרום לצפון: הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה

קורל אבוטבול
קורל אבוטבול | מסך, אינסטגרם

הגיע הזמן להוציא לאור את קורל אבוטבול, זוגתו של אלון תורג'מן בשנה האחרונה. איך הם הכירו, מתי הקשר התחיל והחופשה החלומית ממנה הם בדיוק חזרו. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

חופשות הקיץ של הכדורגלנים שכבר יצאו לפגרה מתחילות לשטוף לנו את העיניים ואנחנו לא יכולים שלא לשים לב לאשת כדורגלן חדשה שתפסה את אור הזרקורים. הגיע הזמן להכיר את הצמודה של אלון תורג'מן, חלוצה של הפועל חיפה, שכבר קרוב לשנה צמוד חזק לקורל אבוטבול, סטודנטית בת 26 מקריית גת.

גם אנחנו היינו בטוחים כי מדובר בדוגמנית על פי מדד היופי, אבל קורל כבר שנה שלישית לומדת אדריכלות ועיצוב פנים. השניים הכירו דרך חברים משותפים עוד כשהחלוץ בן ה-29 שיחק במדיה של ויסלה קרקוב הפולנית, כך שהקשר ביניהם החל להירקם כשתורג'מן עדיין היה מעבר לים.

ברגע שתורג'מן חזר לארץ בינואר האחרון, הם בלתי נפרדים. בקרוב חושב הזוג הצעיר על מגורים משותפים, אבל בינתיים הם חזק על הקו של קריית גת, עיר הולדתה של קורל היפה, לבין חדרה, שם מתגורר הכדורגלן. הבוקר שבו קורל ואלון מחופשה פוטוגנית במיוחד בכרתים והתמונות מדברות בעד עצמן, כולל בגד הים האדום של קורל שמייצג את הכרמל בצורה הכי טובה שיכולה להיות.

קורל אבוטבול, אלון תורג'מן | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי