מפנק: כמה שווה טבעת האירוסין של דור מיכה?

אלמוג בר נוי, דור מיכה | צילום: אינסטגרם

מזל טוב! הקשר סיים את השנה בטעם הכי מתוק שיש. הוא לקח את ארוסתו הטרייה אלמוג בר נוי לנופש במלון דרים איילנד וכרע ברך: "כל מה שתמיד רציתי, כל מה שהייתי צריך כאן בזרועותיי", כתב. החגיגות ממש בקרוב

(גודל טקסט)

"כל מה שתמיד רציתי, כל מה שתמיד הייתי צריך, כאן בזרועותיי", כך כתב דור מיכה אתמול (שלישי) בחשבון האינסטגרם שלו על גבי התמונה שלו ושל אלמוג זוגתו, רגע אחרי שכרע ברך והציע לה להיות שלו לעולמים. שמונה חודשים זה לקח לו ואחרי שסיים את העונה וזכה בגביע הקפריסאי עם קבוצתו אנורתוסיס פמגוסטה, החליט הקשר ההתקפי שעכשיו זה בדיוק הזמן להחליף את הסטטוס שלו ושל אלמוג בר נוי מיוצאים למאורסים.

מיכה חשב על הכל, ולקח את ארוסתו הטרייה לנופש אינטימי במלון דרים איילנד בשדה יואב, לא רחוק מאשקלון ושם שלף את הטבעת הנוצצת. על פי יודעי דבר, מדובר בטבעת של כשני קראט והסכום מוערך באיזור ה- 15,000 דולר. מה שאומר שהכדורגלן פינק את זוגתו בטבעת בסדר גודל של כ- 50-60 אלף שקלים. (מינוס ההנחה שייתכן וקיבל כמו רוב הסלבס) גם אלמוג הנרגשת שיתפה את התמונה בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "הכן הכי קל שאמרתי בחיים שלי".

הקשר זכה לאלפי לייקים ומאות תגובות, ביניהן של המשפחה והאחיות שלו, החברים הקרובים ושלל אוהדים- שכולם מפרגנים ומאושרים מאד עבור הכדורגלן שעבר חתיכת שנה מטלטלת שהסתיימה בטעם מתוק. את החגיגות לרגל האירוסים של מיכה בן ה-29 נזכה לראות ממש בקרוב בהרכב מלא עם החברים הטובים וכנראה שתהיה גם חופשה שווה בחו"ל. אז רק נעשה לכם סדר: מיכה ואלמוג התארסו אתמול, אלי דסה וירדן ארד התארסו בשבוע שעבר, נוי ביבי ורז מאיר מתחתנים ב-24 ביוני, הדס אסולין ומאור קנדיל מתחתנים בעוד שבועיים ב-10 ביוני, וב- 13 באוקטובר, רוני אדרי ויונתן כהן ישברו את הכוס. שיהיה במזל!

השקיע. הטבעת שקנה מיכה לאלמוג שלו | צילום מסך: אינסטגרם
דור מיכה, אלמוג בר נוי | צילום מסך: אינסטגרם
הצעת נישואין אחרי 8 חודשי זוגיות. מיכה ואלמוג | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי