כבוד: מי הכדורגלן היחיד שגל גדות עוקבת אחריו?

גל גדות | אינסטגרם

וונדרוומן עוקבת אחרי 988 אנשים בלבד וביניהם רק ספורטאי אחד שמככב על כר הדשא. ולא, זה לא כריסטיאנו רונאלדו כמו שבטח חשבתם לאור הפרסומת המשותפת

(גודל טקסט)

כבר הבנתם מזמן שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה חזקה שבזכותה זה התאפשר, נכון? גם בליגת העל שלנו נשות הכדורגלנים בישראל הן חזקות, יפות, עצמאיות, מכילות ותומכות בבעלים שלהן לאורך כל הקריירה – בקיצור, וונדרוומניות.

אבל עם כל הכבוד ליפות שלנו, וונדרוומן יש רק אחת, וקוראים לה גל גדות. הישראלית הכי מצליחה בעולם מתהדרת ב-55 מיליון (!) עוקבים, מספר בלתי נתפס זה בטוח, ולא תאמינו איזה פרט גילה המדור שיותיר אתכם בתדהמה.

הנציגה שלנו בהוליווד עוקבת אחרי 988 איש, ביניהם כדורגלן אחד בלבד ולא רק מישראל, אלא מכל העולם! מי? ערן זהבי ולא אחר! אפילו כריסטיאנו רונאדלו, שחולק איתה את הקמפיין הענק ל-HOT לא זכה לקבל עוקב מגלוש שלנו ואילו זהבי, דווקא כן! לא הפורטוגלי, לא מסי, לא ניימאר, רק הקשר ההתקפי של פ.ס.וו איינדהובן נמצא ברשימת האנשים אחריהם השחקנית הישראלית המצליחה עוקבת.

היא בטופ שלה, הוא בטופ הקריירה שלו, ככה שאפשר בהחלט להבין מדוע בחרה גדות לעקוב אחרי החיים של הלגיונר הישראלי שחי כמוה מעבר לים שנים. עם כל האהבה שלנו לגל, והיא רבה, לוונדרוומן הפרטית שלו שי- אין תחליף!

האינסטגרם של גל גדות | מסך
ערן ושי זהבי
ערן ושי זהבי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי