בוזגלו הפתיע: מי לדעתו תזכה באליפות ומי השחקן הטוב בישראל?

סאן מנחם, דן גלזר | אריאל שלום

שחקן העבר והשורד האחרון שיתף מה הוא מרגיש רגע לפני שליגת העל תגיע לסיומה בצורה הכי דרמטית שיש וייקבע מי מבין מכבי חיפה ומכבי ת"א תניף את הצלחת: "אם זה יקרה, הם לא ייקחו גם עוד 10 שנים"

(גודל טקסט)

מפלס ההתרגשות בקרב אוהדי הכדורגל ישבור כל שיא אפשרי הערב (ראשון), כאשר מכבי חיפה תפגוש את הפועל באר שבע בסמי עופר למשחק שיחרוץ את גורל האליפות. לירוקים מספיק תיקו כדי לזכות באליפות ראשונה לאחר עשור וכולנו כבר לא יכולים לספור את הדקות לשריקת הפתיחה בסמי עופר ובבלומפילד, שם מכבי תל אביב תארח את הפועל קריית שמונה ותקווה לנס.

לפנינו ערב שכל המדינה מדברת עליו וגם שחקן העבר ואחד הסלבים הידועים בארצנו, אסי בוזגלו, זוכה העונה האחרונה של "הישרדות VIP", החליט להביע את דעתו בפני מאות אלפי העוקבים שלו לקראת המשחק המותח – והיה לו הרבה מה לומר.

שייח' בוזגלו נשאל מי לדעתו תהיה האלופה הערב וענה: "מכבי חיפה. אם הם לא ייקחו במצב הקיים שהם צריכים תיקו בבית מול הקהל שלהם, משחק על עונה שלמה, אני חושב שגם בעשר שנים הבאות יהיה להם קשה לקחת. ואם הם ייקחו הערב, אני חושב שכל עונה הם יהוו אלטרנטיבה לאליפות באופן קבוע". אז בוזגלו מהמר כמו רוב חובבי הכדורגל בישראל על קבוצתו של ברק בכר שתהיה זו שתניף הערב את צלחת האליפות, אבל דווקא השחקן הטוב בליגה לטענתו, מגיע מקבוצה אחרת.

אסי בוזגלו מהמר על מכבי חיפה | אינסטגרם

"מי כרגע השחקן הכי טוב בליגה הישראלית בעינייך?", נשאל בוזגלו והשיב באופן חד משמעי: "ליאל עבדה". כוכבה הצעיר של מכבי פתח תקווה, כידוע פרץ לחיינו בסערה כבר בעונה שעברה כאשר עזר למלאבסים לעלות חזרה לליגת העל, והעונ הנראה כמו אחד הכישרונות הגדולים עם ההופעות האדירות שלו על כר הדשא. גם בוזגלו לא נשאר אדיש להתקדמות המטורפת של החלוץ בן ה-19. לנו יש הרגשה שהוא מהר מאד יחתום מעבר לים ויתפוצץ עם הכישרון שלו.

אגב, אם מתחשק לכם במקרה לפטפט עוד קצת על כדורגל עם אסי, מחר בשש בערב הוא משיק את "גולדה" הסניף החדש בבעלותו ברחוב בוגרשוב בתל אביב.

אסי בוזגלו מפרגן לליאל עבדה | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי