אופס: נחשפה הברית החזקה של פאני בוזגלו על האי?

מעיין אשכנזי, מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | אור גפן

בשישי האחרון, באירוע מרובה בסלבס, מי ששמה נקשר לשלומי אזולאי השנה, השורדת מעיין אשכנזי, נראתה קרובה למירן ומאור בוזגלו ומפגינה יחסי אהבה עם שורדת אחרת, פאני בוזגלו. רמז לברית?

(גודל טקסט)

ביום שישי האחרון הגיעו מיטב סלבריטאי ישראל לנמל תל אביב, שם התקיימה סעודת ההודיה של מאמנת הכושר שר פיטנס ובעלה לכבוד הולדת בנם – אירוע חגיגי שנדחה בעקבות המצב הביטחוני. אל האירוע אותו הפיקה לא אחרת מאירית רחמים, הגיעו מספר אושיות מפתח מעולם הכדורגל דוגמת שי וערן זהבי, האוהדת מספר אחת של מכבי תל אביב גל גברעם ובן זוגה תום חיימוב, ומאור ומירן בוזגלו שנראו מיודדים עם מי ששמה נקשר לשלומי אזולאי, השורדת מעיין אשכנזי.

כזכור עוד בחודש מרץ, לפני שהמריאה אל האי, האקסית המיתולוגית של עומר אדם נראתה באיצטדיון הי"א צופה במשחק של הקשר מ.ס. אשדוד ואף זכתה לראות אותו כובש. הם טענו שהם "רק ידידים" אבל שמועות חזקות בנוגע לזוגיות הנרקמת ביניהם המשיכו להדהד באוויר. כיום הם כבר לא עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם לאחר שחזרה מצילומי "הישרדות VIP" לפני פחות משבועיים, אך בינתיים היא קרובה מאד דווקא למישהי אחרת. בצל שמועות על קאמבק שלה עם האקס הזמר המפורסם, נראה כי אשכנזי ופאני בוזגלו, גיסתם של מאור ומירן וגרושתו של אוהד בוזגלו שגם חלק עימן את החוויה על האי, קרובות מאד.

מירן ומאור מכירים את מעיין כבר שנים ומיודדים עם בוגרת שתי תוכניות הריאליטי הגדולות של רשת ("האח הגדול" ו"הישרדות"), אך ההיכרות עם פאני החלה רק על האי. כמובן שלא ניתן לדעת בוודאות אם שתי היפות כרתו ביניהן ברית בפיליפינים, אך מה שבטוח, שיש ביניהן אהבה גדולה לאחר החוויה המטורפת שחלקו. ואיך אנחנו יודעים? המדור שם לב לתגובות של השתיים באינסטגרם בכל פעם שאחת מהן מעלה תמונה. "אהבה שלי בלב" כתבה מעיין לפאני לאחרונה, "הלב שלי נשרף מאהבה" הגיבה פאני אתמול על תמונה של חברתה. אז מה אתם חושבים, יגיעו יחד לגמר או לא? עוד קצת סבלנות ונדע כולנו, אבל תזכרו שבנות יחד זה כוח!

כי הכי כיף בישראל! | אור גפן
ערן ושי זהבי עם שר פיטנס ובעלה | אור גפן
גל גברעם, תום חיימוב |
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו | אור גפן
מראות אהבה | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי