באמצע חתונה: כך נטע אלחמיסטר חגגה את האליפות של מכבי חיפה

שני קילומטר מעל כל היתר. נטע אלחמיסטר
שני קילומטר מעל כל היתר. נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

הצלחת חזרה לכרמל לאחר עשור ועל הדשא בסמי עופר השחקנים חגגו בגדול עם המשפחות והאוהדים, אבל דמות אחת בלטה בחסרונה. מדוע הדוגמנית האהובה לא הייתה שם עם רמי גרשון? לירון שרון עם כל הפרטים והתמונות

(גודל טקסט)

זהו זה, תמה ונשלמה העונה וברגע האחרון הוכרע מאבק האליפות. מכבי חיפה חגגה צלחת ראשונה מזה עשור, אחרי שניצחה אתמול (ראשון) 2:3 את הפועל באר שבע והחגיגות המרגשות על כר הדשא לעיני כ-30 אלף צופים כללו את כלל שחקני הסגל של ברק בכר ונשותיהן המאושרות, גם המשפחות הגיעו ועופרי ארד שחגג עם אביו שנאבק במחלה קשה הצליח לגרום לכולנו להזיל דמעה, אבל הייתה דמות אחת שבלטה בחסרונה.

אנחנו כמובן מדברים על אשת הכדורגלן המפורסמת בחיפה ובכלל בישראל, נטע אלחמיסטר שנאלצה להיעדר ממשחק האליפות של בעלה רמי גרשון, בעקבות אירוע. הדוגמנית בילתה את ליל אמש בחתונה של חברים טובים, אך הייתה צמודה לשידור הישיר בנייד הסלולרי שלה ושל שאר חבריה ולא הפסיקה להרים לבעלה ולמכבי חיפה על התואר הנוצץ.

"אהוב שלי כמה אושר, כל כך מגיע לך! אתה פשוט השראה וגאווה. אני אוהבת אותך", כתבה אלחמיסטר לבעלה והוסיפה צילום מסך שלו מחובק עם החברים הירוקים על כר הדשא בסמי עופר. נטע, שרקדה ושמחה עבור החברים שנישאו, אבל גם הרבה בזכות הצלחת שהביא רמי שלה הביתה, שיתפה צילום מסך שלה ושל אמה בשיחת וידאו עם גרשון – שהראה להן בשידור חי בדיוק מה קורה בחגיגות.

נטע אלחמיסטר חוגגת אליפות ירוקה |
נעדרה מהחגיגות אבל לא הפסיקה להרים באינסטגרם |

אחרי שראינו אותה במשחק הקודם בסמי עופר מול מ.ס אשדוד, אז ערכה את הופעת הבכורה המתוקשרת שלה לצד הסוכן שלה כשהריעה מיציע הכבוד, היינו בטוחים שאתמול היא תגיע לשמוח ולקפוץ, אך לצערנו נטע חגגה מרחוק. גם להמשך החגיגות של חיפה בלאורך הלילה נטע לא הגיעה, אך העלתה סרטון לסטורי שלה ובו בעלה נישא על כתפי האוהדים הירוקים.

לא הייתה על כר הדשא, אבל חגגה מרחוק. אלחמיסטר | אינסטגרם
נטע אלחמיסטר חוגגת עם רמי גרשון אליפות ירוקה |
נטע אלחמיסטר חוגגת אליפות ירוקה |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי