לעיני 1.1 מיליון אנשים: רותם סלע חגגה את האליפות של מכבי חיפה

רותם סלע
רותם סלע | נוי ערקובי

המגישה\שחקנית\דוגמנית הכי מבוקשת בישראל, לא יכלה להתעלם מהזכייה בתואר לראשונה מזה עשור והחליטה שהעניין מצדיק סטורי: "ירוק עולה זה מכבי!", כתבה על רקע קולאז' תמונות. איזו עוד אושיית רשת בירכה?

(גודל טקסט)

בשנה האחרונה המגישה/שחקנית/ דוגמנית הכי מבוקשת בישראל, רותם סלע, מככבת לא מעט במדור שלנו בקשר לכדורגל, ומסתבר שגם האליפות הטרייה של מכבי חיפה קשורה ליפהפיה בת ה-37. סלע כידוע, גדלה בקריית חיים, לא רחוק מחיפה מה שאומר שכל המשפחה אוהדת את הירוקים. אתמול (ראשון) לכבוד האליפות ה-13 בתולדות המועדון, אחרי ה-2:3 על הפועל באר שבע במחזור הסיום, החליטה לשתף את העוקבים שלה בתחושות.

אחרי חשבון האינסטגרם שלה עוקבים לא פחות מ-1.1 מיליון איש (!) והיא החליטה שהחזרת צלחת האליפות לכרמל לאחר עשור – מחייבת סטורי. המנחה של נינג'ה ישראל והכוכב הבא העלתה מקבץ תמונות של שחקני חיפה ביניהן תמונות של דולב חזיזה, עומר אצילי וצ'רון שרי חוגגים אחרי כיבוש השערים וכן תמונה אחרת עם הנפת צלחת האליפות , וכתבה: "ירוק עולה זה מכבי"! לטענתה של רותם הזכייה במחזור האחרון היא לא פחות מהיסטרית והאוהדים הירוקים בעננים מרוב אושר. הם ישמחו מאד לשמוע כי גם רותם סלע אוהדת ירוקה.

עוד ידוענית שפיזזה אתמול והרימה לחיפאים הייתה אושיית הרשת, הדוגמנית ואשת העסקים נטלי דדון, שהגיעה עם בנה ובן הזוג לראות את מכבי חיפה מניפה את הצלחת בסמי עופר. הודות לסטורי של מאיה פישל רוסו, אשתו של ג'ובאני רוסו, ראינו את השתיים מרימות לחיי האליפות של מכבי חיפה ביציע הכבוד.

האוהדת הירוקה הכי מפורסמת בישראל | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי