סערה על הסט: אייל גולן ובנו היו מעורבים בתקרית אלימה

ליאם גולן, אייל גולן | צילום: מתוך 'ערב טוב עם גיא פינס'

העיתונאי ערן סוויסה חשף אתמול כי במהלך הצילומים לעונה החדשה של 'גולסטאר', הזמר ובנו ליאם התעמתו עם קובי סוויסה המכונה KS והצדדים אף השליכו חפצים אחד על השני. כל הפרטים

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר חזרו מתמודדי "גולסטאר", תוכנית הריאליטי הכי ספורטיבית של HOT, מחודש צילומים במרוקו. מסתבר שלמרות שראינו בסטורי שלהם הרבה רגעים יפים ומצחיקים, היו גם כאלו שפחות. העיתונאי ערן סוויסה פירסם אתמול (שני) בחשבון האינסטגרם שלו כי תקרית אלימה התרחשה במהלך צילומי התוכנית. סוויסה סיפר כי על פי גורם בהפקה, התרחש עימות בין ליאם גולן לכוכב הרשת קובי סוויסה. במהלך אותו עימות נרשמה התבטאות של סוויסה שלא ראויה להיכתב, אך הרגיזה מאד את אביו של ליאם, הזמר אייל גולן.

בתגובה, גולן התערב לטובת בנו בן ה-17 ופעל נגד סוויסה. בנוסף, "על פי עדי ראיה התקרית לא הסתיימה שם וגם הניסיונות לעצור את המריבה באמצעות בכירי ההפקה לא צלחו, והצדדים החלו לזרוק חפצים אחד על השני. האירוע צולם, אבל הובטח למעורבים בו כי לא ישודר. בהפקת התוכנית סירבו להגיב לדברים". במהלך החודש בו שהו במרוקו, קובי סוויסה הידוע בכינויו KS, שיתף מספר סרטונים ביחד עם ליאם והיה נראה מאד מיודד איתו, כך שלא ברור מה גרם לעימות ביניהם.

לטובת אלו מכם שלא מכירים את סוויסה, עד לפני מספר חודשים הוא היה בכלל סוכן נדל"ן בעל אישיות צבעונית והבעלים של קבוצת כדורגל החופים הפועל אשקלון יחד עם אשתו. בשנתיים האחרונות, הסרטונים שהעלה לפייסבוק צברו קהל נאמן של אלפים. הבריוש הגדול שלו הגיע ממש לפני כחצי שנה, בזכות סרטון שהפך לויראלי בו דיבר על יתרונות מכונת התספורת של מרידיאן, שמיועדת לגילוח האזורים האינטימיים של גברים ונשים כאחד. לאחר מכן, הוא קיבל מחווה בסרטון הבחירות של בנימין נתניהו, שבו נאמר "זה לא משנה את מי יצרף גדעון סער למפלגתו. את מסי, רונאלדו, טופאק, אלביס, קים קרדשיאן ואפילו קובי סוויסה".

מאז הפרסום שלו, פרשיות בעייתיות מהעבר שלו עלו לתודעה הציבורית, כשהמרכזית ביניהן התרחשה לפני 22 שנה: עבירות של התחזות, קבלת דבר במרמה והונאה בכרטיס חיוב ששלחו אותו לשנתיים וחצי מאסר בפועל. לפי פסק הדין, במשך תקופה ארוכה סויסה נהג להציג את עצמו כאחיו של איציק זוהר, אביבי זוהר, ולעיתים גם כאיציק זוהר עצמו, כדי לקבל הנחות והטבות בבתי עסק שונים. במקרים אחרים הוא עשה שימוש בכרטיס אשראי לא שלו, תוך חתימה בשמות מזויפים.

בכתבת מגזין ב'מאקו גברים', אליה התראיין בחודש מרץ האחרון, סיפר סוויסה כי איציק ואחיו אביבי זוהר, יודעים על הסיפור: "בטח יודעים, בזמנו זה היה בכותרות. איציק לקח את זה בקטע של צחוק, הוא התלהב. היום הוא מתלהב להיות חבר שלי. תשאל היום את איציק ואביבי זוהר על KS, הם יגידו לך 'אנחנו מתלהבים להיות חברים שלו'. היום אני החבר הכי טוב של אביבי זוהר. זה דברים שעשיתי כילד, כדי לקבל תשומת לב ולקבל כל מיני הנחות. אז עשיתי קצת שטויות בתור ילד, לפני 22 שנה. התנצלתי, שילמתי את חובי לחברה, פתחתי מאז דף חדש, מאז אני בן אדם של נתינה, נותן וקורא לנוער שמעריץ אותי, לא לעשות שטויות. לא שווה לשבת יום אחד במאסר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי