אסי בוזגלו יצא להגנת דור מיכה: "כולם עושים טעויות, אל תשפטו"

אסי בוזגלו, דור מיכה | אינסטגרם

"השורד האחרון" נכנס כשותף בסניף חדש של "גולדה" עם שחקן אנורתוסיס וסיפר: "הוא ילד טוב. אל תהיו עם יד קלה המקלדת". הקשר בירך את מכבי חיפה: "עשו עונה גדולה. מתחילת העונה הימרתי עליהם"

(גודל טקסט)

מאז חודש אוגוסט האחרון, אז הניף אסי בוזגלו את ידיו לשמיים לאחר שזכה בתואר "השורד האחרון" של הישרדות VIP, הוא לא נח לרגע: פרסומות, קמפיינים, צילום הריאליטי המשפחתית, הריון רביעי של אשתו עדי בוזגלו ועכשיו, נולד הבייבי העסקי החדש שלו. בוזגלו נכנס כשותף בסניף חדש של גלידה "גולדה" ביחד עם לא אחר מהמאורס הטרי, דור מיכה. שחקנה של אנורתוזיס פמגוסטה כבר מחזיק בשני סניפים בתל אביב, וזה יהיה השלישי שלו ביחד עם "השייח'" שסיפר למדור איך בכלל נולד הרעיון להיות הבעלים של גלידריה.

"הרעיון בא מעדי. יום אחד, לפני בערך שנתיים, נכנסנו לגולדה בהרצליה ונגנבנו מהטעם. עדי אמרה לי: 'אתה רוצה שאהיה מאושרת? תפתח לי סניף', ואני כמו חייל מצטיין עשיתי מה שהיא ביקשה. את האמת? לראות את כל האהבה מהקהל שהגיע זה מחמם את הלב". בוזגלו התייחס להמון שנהר אל הסניף החדש אתמול (שני) לאחר שפרסם בסטורי שלו את הפרטים והזמין את כולם להגיע. מאות מילאו את רחוב בוגרשוב ואפילו הפריעו לתנועה. שלל סלבריטאים הגיעו לפרגן, ביניהם כל משפחת בוזגלו: ההורים יעקב וחני, מאור, מירן וארבעת ילדיהם, אלמוג ונטליה שנמצאת אוטוטו בחודש השמיני להריון השלישי שלה, ומי שחזרו לא מזמן מצילומי העונה החדשה של הישרדות, הגרושים אוהד ופאני בוזגלו.

מעבר אליהם, כמובן שהחברים הטובים של מיכה, איתי שכטר, עידן ורד ויונתן כהן, הגיעו להרים וייצגו בכבוד את ליגת העל וגם כמובן, ארוסתו הטרייה אלמוג בר נוי, ההורים רוית וקובי ושתי אחיותיו של מיכה. בוזגלו, שהפך לשותף של הקשר, סיפר על היחסים ביניהם, על איך זה לחלוק איתו את הביזנס וכן ל"פרשת הכדורגלנים והקטינות": "דור אחלה גבר, הוא ילד טוב! עכשיו גם הציע נישואים אז בכלל תענוג, נשמח איתו ביחד. דברים טובים קורים! אני מציע לאנשים לא לשפוט מהר מידי אנשים כי כולם עושים טעויות ומי כמו דור מזוהה כילד טוב, ממש אבל. אני מנצל את הפלטפורמה הזו להגיד לכולם לא להיות עם יד קלה על המקלדת, ושיפזרו אהבת חינם".

כדורגלן העבר התייחס באופן מתבקש גם לאליפות הטרייה שצבעה את הכרמל בירוק: "מגיע למכבי חיפה, חד משמעית. הם עשו עונה גדולה! מתחילת השנה הימרתי עליהם, שזה משהו לא רגיל. יש לי אפילו את הסטורי הזה שמור. כל הכבוד להם, מברוק". בתור זה שזכה בתואר 'השורד האחרון', גם השייח' בוזגלו שיתף שהוא יותר מסקרן לדעת איך אחיו וגיסתו יצאו בעונה האחרונה: "אני מאד מחכה לראות כבר. אני חושב שתהיה עונה מטורפת כמו כל עונה של הישרדות ואני מקווה שהם (אוהד ופאני) יגיעו הכי רחוק שיש. נתתי לאוהד הרבה טיפים לפני שיצא אבל בסופו של דבר, אוהד זה אוהד. הוא יביא את עצמו למסך ונקווה שגם יגיע רחוק".

השותפים החדשים: אסי ועדי בוזגלו, דור מיכה, רותם גולן | אינסטגרם
אסי בוזגלו בהשקת הסניף החדש בבוגרשוב | רוח גבית
דור מיכה, איתי שכטר | רוח גבית
ההמון שהגיע לפרגן לבוזגלו | רוח גבית
אוהד ופאני בוזגלו. "מקווה שהגיעו הכי רחוק במשחק" | רוח גבית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי