חברה של עופרי ארד: "הוא התפרק כמו שבחיים לא ראיתי"

עופרי ארד ושני ברגר | ניב כהן

לאחר חגיגות האליפות, בהן הבלם עלה עם אביו החולה לכר הדשא, בת הזוג שני ברגר סיפרה: "הוא סחב כל כך הרבה על עצמו העונה, הוא רצה להגשים לאבא שלו את החלום". וגם: הרגע בו ארד נקרא להיפרד מאביו והפוסט המרגש

(גודל טקסט)

כל כך הרבה פעמים סיפרנו לכם על עופרי ארד ושני ברגר שלו במהלך השנתיים האחרונות. עוד הרבה לפני האליפות המטורפת בה זכתה מכבי חיפה ביום ראשון האחרון, והסיפור שגרם לכולנו להזיל דמעה ולהתרגש בטירוף כשהבלם הצעיר עלה עם אביו החולה על כר הדשא, והגשים לו חלום. כעת, אחרי שהרוחות נרגעו אבל רק מעט, מצאה שני זמן לספר לנו במדור על התחושות לאחר ההישג המתוק: "זו תחושה שאני לא יכולה להסביר במילים כי כל הזמן דיברנו על אליפות, אבל לא ידענו איך להכיל את זה כשזה הגיע. עופרי התפרק כמו שבחיים הוא לא התפרק. לא ראיתי אותו ככה. הוא סחב כל כך הרבה על עצמו כל העונה הזאת, כולל המצב של אבא שלו, והוא רק רצה להגשים לו את החלום".

עוד הוסיפה אשת הכדורגלן הצעירה על השנה האחרונה: "ירקנו דם בשביל זה ועופרי עבד כל כך קשה. אף אחד לא ספר אותו. עד לפני 3-4 שנים הוא היה בלם חמישי בכלל, אמרו לו 'עזוב, תחפש לעצמך קבוצה'. אבל הוא הוכיח שהוא יכול להיות שחקן הרכב מוביל של מכבי חיפה, להיות שחקן נבחרת ישראל והוא עוד לא בן 23! אנחנו עוד לא מעכלים, ייקח לנו עוד קצת זמן. נטוס, קצת ננקה את הראש אחרי הנבחרת. זו רק ההתחלה בדרך לעוד הרבה תארים אני כל כך גאה בו ויותר מהכול על האדם שהוא". כבר למעלה משלוש שנים הם צמודים חזק. שני כידוע, מגיעה לכל משחק ובעצמה מטפחת גם קריירה רצינית. היא סטודנטית למשפטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן ועובדת במשרד כחוקרת.

עודד ארד, אביו של עופרי, היה גם הוא בלם במכבי חיפה לפני שנים. כיום הוא בן 75 ועופרי למעשה הגשים לו את החלום, כך שמפלס ההתרגשות בבית משפחת ארד עלה על גדותיו בימים האחרונים: "לפני שלושה שבועות קראו לנו להיפרד מאבא של עופרי ואמרו שנותרו לו רק עוד כמה ימים. אחים שלו הגיעו מחו"ל כדי להיפרד, כולנו הגענו והדבר הראשון שהוא אמר כשפקח את העיניים זה "איפה עופרי"? עודד אמר לו "רק תיתנו לי אליפות עם מכבי חיפה", נזכרת שני ומחדדת כי עופרי הבטיח וקיים ולכן הניצחון הזה עוד יותר משמעותי.

עופרי ארד. "הניצוץ בעיניים אותו הניצוץ מגיל 8" | אינסטגרם

"היום המצב שלו עדיין לא טוב, אבל ברוך השם הוא יצא מסיכון. הוא עדיין חלש והוא כל כך התרגש אחרי שלקחנו את התואר. עופרי אמר לאבא שלו ישר "אבא האליפות הזאת בשבילך" ואני מהצד בוכה ובוכה. מאז המשפחה באופוריה. עופרי הוא הנשמה הכי טובה בעולם הזה. עצם העובדה שאבא שלו זכה לחוות איתו את הנקודה הזאת עכשיו זה הדבר הכי מרגש בעולם", סיכמה שני את החוויה המשוגעת הזאת של לקחת אליפות בבית אחרי עשר שנים.

רגע לפני שהם יוצאים להירגע וממריאים לכרתים וסנטוריני, שני הספיקה לברך את הבועט שלה גם בחשבון האינסטגרם שלה כשכתבה לו: "מגיל 8 שיחקת במכבי חיפה. ילד קטן עם חלומות גדולים. מאז שהכרתי אותך ועד היום הניצוץ בעיניים הוא אותו ניצוץ. זכיתי להיות לצידך במסע המטורף הזה, לחוות איתך את כל מנעד הרגשות העצום הזה. לצחוק משמחה עד השמיים או לנגב לך את הדמעות. להתפלל, להוקיר, להילחם וללמוד מהי אמונה אמיתית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי