פאני בוזגלו חושפת מה היה הדבר הקשה ביותר על האי

אושרי כהן, פאני בוזגלו | לירון שרון

באירוע השקת סניף "גולדה" החדש של גיסה לשעבר, אסי, מי שחזרה לאחרונה מצילומי "הישרדות VIP" סיפרה מה הכי הקשה עליה ואיך הייתה החזרה הביתה, כולל הבטחה: "הפתעות בדרך"

(גודל טקסט)

רק לפני מספר ימים סיפרנו לכם על היחסים הקרובים בין השורדות פאני בוזגלו ומעיין אשכנזי, שחזרו לא מזמן מצילומי "הישרדות VIP", וכעת הגיע הזמן לשאול את גברת בוזגלו על טיב היחסים. פאני, מלווה בבן זוגה, שופט הכדורגל אושרי כהן, הגיעה לאירוע השקת סניף "גולדה" של גיסה לשעבר, אסי בוזגלו. שם, היא סיפרה למדור על הקשר עם האקסית של שלומי אזולאי: "אני ומעיין מכירות עוד לפני התוכנית. לא היינו חברות קרובות אבל שם התחברנו ממש. שם יש לך את המקום שזה יקרה, כי אתה מנותק מהכל ובאמת יכול להכיר אנשים", אמרה פאני.

מה את יכולה לספר לקוראים על החוויה שעברת על האי? "חוויה מטורפת, חיינו בתנאי קיצון ועברנו דברים לא נורמליים. מדברים לפני על כמה הישרדות זה קשה, אבל זה לא כמו שאתה מגיע וחווה את זה על בשרך". פאני חשפה בפנינו מה היה הקושי הגדול ביותר במשחק הכי קשוח בטלוויזיה: "לישון בחול עם שרצים ולא יודעת עם מה עוד ישנתי שם, ואני בנאדם נורא סטרילי ומפונק אבל אני שמחה מאד שעשיתי את זה".

איך היה לחזור לבן הזוג שלה שחיכה לה כאן? "אוי איזה כיף… זו הייתה אתנחתא פיזית. חיכיתי רק לרגע הזה לחזור אליו", הוסיפה פאני שנראית שזופה ומאושרת מאז חזרתה ארצה. היא חתמה את דבריה בכך שרמזה שנצפה לעוד ממנה עד לתחילת שידור העונה החדשה של "הישרדות VIP": "הפתעות בדרך, עוד לא מספרת".

האהבה פורחת. פאני בוזגלו ואושרי כהן | לירון שרון
חברות טובות מהאי. פאני בוזגלו ומעיין אשכנזי | רוח גבית
היו באותו השבט? אוהד ופאני בוזגלו | רוח גבית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי