שי זהבי: "מפחיד להיות לבד בבית"

שי זהבי, ערן זהבי | אינסטגרם

אשתו של חלוץ נבחרת ישראל דיברה לראשונה על השוד שחוותה בביתה יחד עם ילדיה, בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס". השיחות עם פסיכולוג, מה חשבה תוך כדי האירוע ואיך מסבירים לילדים

(גודל טקסט)

בין הנופש בארץ ובעיקר העבודה 24/7 סביב המותג שלה RUZE וחנות הפופ אפ המושקעת שלו בקניון רמת אביב, שי זהבי דיברה לראשונה אתמול (שלישי) על השוד האלים לו הייתה קורבן יחד עם שלושת ילדיה בהולנד. כזכור, ב-9 במאי פרצו שני שודדים שהתחזו לשליחים לביתם של שי וערן זהבי באמסטרדם, בזמן שהוא היה בדרך למשחק חוץ של פ.ס.וו, ואיימו עליהם בנשק חם, קשרו אותם ואף גזזו חלק משיערה של שי. כעת החליטה אשת הכדורגלן להיחשף מול המצלמות של "ערב טוב עם גיא פינס", וסיפרה על החוויה הטראומתית.

"אני מאמינה שייקח קצת זמן עד שהדברים יחזרו להיות כמו פעם. קרה מקרה לא נעים. עדיין קשה לי לדבר עליו בפרטי פרטים. עברנו שוד אני והילדים, ותקיפה. זה תפס אותי באמצע היום לא מוכנה. נכנס אלייך מישהו הביתה, זה לא משנה אם הוא חמוש או גדול, עצם הסכנה היא ברגע שהוא עובר את הדלת. הגוזלים שלך לידך בזמן סכנה אז אני חושבת שהמטרה של כל אמא היא להגן עליהם. כל הסרט כל הזמן רץ, אבל המחשבה הייתה היא איך אני שומרת על הילדים שלי ואיך אנחנו עוברים את זה בשלום", שחזרה שי את רגעי האימה.

היה רגע באירוע שחשבת שזה אולי יסתיים אחרת?
"כן. מפחיד מאד. זה סרט. כשאני חושבת על כל מה שהיה זה לגמרי סצנה מסרט. אני הייתי זו שהתקשרה לעדכן את ערן במה שקרה בכמה מילים. שיחה לא קלה והוא מיד בא הביתה. הדבר היחיד שעשיתי היה להתקשר להורים שלי, שישמעו אותי. לא חושבת שאפשר להרגיע בסיטואציה כזאת, אבל עצם זה שהם שמעו אותי 'אמא ואבא הכל בסדר' זה הוריד את מפלס החרדה".

שי הוסיפה וסיפרה על איך הילדים חוו את המקרה: "חזרנו לישון בבית באותו יום. יש חששות אבל בראש אתה יודע שאתה מוגן. מהקבוצה של ערן שמו לנו אבטחה מחוץ לבית אז בראש אתה יודע שאתה מוגן, בלב הפחד קיים. גם לי יש קשיים. הכי קשה לי שהילדים שלי היו צריכים לחוות את זה. המחשבה של למה? הם מאד חיפשו היגיון. אז לא, לא הכל היגיוני בחיים. הם חיפשו לדעת למה זה קרה? למה הם עשו? למה הם נכנסו? אין לי תשובה למה. מנסים להסביר את זה בדרכים קצת יותר נעימות. האמת שאין דרך להסביר את זה".

עם מי את מדברת על זה?
"אני מדברת על זה עם פסיכולוג, ועם ערן שהוא הפסיכולוג הביתי שלי, הפרטי".

ערן זהבי עצמו התייחס גם הוא למקרה וסיפר על הלחץ שהוא חווה: "לי היה לחץ מהצד שלי כי לא ידעתי מה קורה עד שהגעתי הביתה. הייתה לי שעה נסיעה וזה היה מקרה לא נעים, עברנו אותו ואנחנו חזקים כמשפחה".

כשהביקור בארץ יסתיים, הם ישובו לביתם שבאמסטרדם. שי נחושה להחזיר את החיים למסלולם, אבל יודעת שזה לא יהיה רגע קל. "עוד לא תפסו אותם. הבנאדם פלש אליי הביתה, הדבר שאני הכי רוצה זה שיתפסו אותו אז אני מוכנה נפשית לעשות הכל כדי שזה יקרה", אמרה.

לא דמיינת שאי פעם תהיי בסיטואציה כזאת?
"לא. ואני גם לא בנאדם פחדן. בחמש השנים האחרונות הייתי יותר לבד מאשר עם ערן. הוא כל הזמן היה טס הולך וחוזר. מקווה שאחזור ללא לפחד.

את מפחדת עכשיו להיות לבד בבית?
"כן. זה מפחיד".

<

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי