מעיין אשכנזי חושפת מה באמת קרה עם שלומי אזולאי

מעיין אשכנזי | צילום: אינסטגרם

באירוע השקת סניף "גולדה" של אסי בוזגלו, ביררנו את הסיפור מאחורי הפרידה של מאמנת הכושר וקשר מ.ס אשדוד: "האמת, זה נגמר ביני לבינו מזמן. לפעמים נחמד גם סתם לבלות, שלומי תמיד יהיה לי בלב"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בשנה שעברה נפרדו אחד הזוגות החזקים שיצאו מבית האח הגדול בישראל, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה. השניים הפרידו כוחות לאחר שלוש שנות זוגיות ומגורים משותפים ומיסוד היחסים היה קרוב, אך לבסוף דבר זה לא התרחש. כמו כן, לפני כחצי שנה, שמה של האקסית המיתולוגית של עומר אדם נשמע לא מעט לצד זה של קשרה של מ.ס. אשדוד, כאשר השניים נתפסו מבלים יחד וכמובן עוקבים אחד אחרי השנייה ברשתות החברתיות. כזכור, קצת לפני שהמריאה לצילומי הריאליטי של רשת, נראתה מעיין באיצטדיון הי"א ואפילו זכתה לצפות באזולאי כובש שער.

מאז, מעיין חזרה מהישרדות, היא ואזולאי הפסיקו להיראות יחד וגם הפסיקו לעקוב אחד אחר השנייה באינסטגרם. פגשנו את מאמנת הכושר היפה בהשקה של סניף 'גולדה' החדש של אסי בוזגלו, שם היא הסבירה לנו מה באמת קרה בינה לבין הכדורגלן: "האמת, זה נגמר ביני לבינו מזמן. בילינו ביחד המון לפני שיצאתי להישרדות, ולפעמים זה גם נחמד לבלות יחד ולא בהכרח לקרוא לזה 'לצאת' בהגדרה. זה מה שהיה, בילינו ביחד. אני מאד אוהבת את שלומי והוא תמיד יהיה לי בלב", שיתפה מעיין.

מעיין הגיעה לסניף החדש בבוגרשוב על מנת לפרגן למשפחת בוזגלו אליהם "מאז ומתמיד יש לה אהבה גדולה", ואנחנו היינו חייבים לשאול אותה על טיב היחסים עם פאני, ועל הדרך גם קצת להתבאס שהיא כבר לא חלק מעולם הכדורגל. "אסור לי לדבר על מה שהיה על האי, אבל רק אגיד שפאני היא חברה טובה שלי ואני אוהבת אותה מאוד, היא בלב שלי". רק שתדעי שכבר קיווינו שתהיי חלק מנשות הכדורגלנים בישראל: "זה נראה לי מה זה קשה להיות אישה של כדורגלן", סיכמה מעיין, וסיימה במשפט אחד לקראת שידור התוכנית: "תהיה עונה מטורפת, בואו לראות"!

שלומי אזולאי | צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי