נחשף: המפגש של עומר אצילי וסרג'י רוברטו במהלך החופשה

עומר אצילי סרג'י רוברטו | אינסטגרם

כוכב מכבי חיפה, שהמריא לחופשה במיקונוס עם עומרי גלזר ועם בנות הזוג של השניים, פגש את שחקן ברצלונה. פרט לבעלה של קורל סימנוביץ', אצילי תייג גם חבר מהעבר ששיחק בברצלונה עם רוברטו

(גודל טקסט)

לאחר שהעונה הסתיימה בטעם מתוק עם צבע ירוק על הצלחת וצבע צהוב על הגביע, המריאו מיטב כדורגלני ליגת העל לחופשות הנוצצות שלהם. כזכור, בשנה שעברה בשל משבר הקורונה, כולנו נשארנו בארץ ולכן השנה התפזרו השחקנים בשלל יעדים אקזוטיים ברחבי העולם. שחקניה של מכבי חיפה, האלופה הטרייה, עומר אצילי ועומרי גלזר לקחו את בנות הזוג אמנם ליעד קרוב, אבל אחד המפנקים שיש כיום, מיקונוס, יוון.

למקרה שלא ידעתם, מיקונוס נחשבת לאחת החופשות היקרות מאז שהפך האי היווני ליעד מבוקש בקרב הסלבריטאים הכי גדולים בהוליווד, דוגמת קים קרדשיאן ואחיותיה. במקרה זה, גם יעד מועדף על הזוג הכי אהוב עלינו בספרד, קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו, שנופשים שם גם ממש ברגעים אלו במקביל לחופשות של הקשר והשוער החיפאים. אצילי, שנתקל בשחקנה של ברצלונה בחוף הים אמש (שבת), ביקש להצטלם איתו ופרסם בסטורי שלו תמונה עם סרג'י והוסיף את הכיתוב: "חבר שלי" וסמיילי קורץ.

חוץ מהתיוג של הקטאלוני, הוסיף אצילי תיוג גם של שחקן ספרדי אחר, מי ששיחק איתו באפיזודה שלו בגרנאדה הספרדית, סרג'י סאמפר. הקשר שיחק גם עם רוברטו בברצלונה עד 2019, וכנראה שמדובר בהתערבות או אולי סתם בהסתלבטות משעשעת של השניים. כשהוא לא תופס שחקנים של ברצלונה על החוף, אצילי ואשתו אור נהנים עם גלזר ושירה מורג שלו מכל מה שיש למיקונוס להציע: אוכל יווני מדהים, שיט על יאכטה, מלא בטן גב ושיזוף רצחני. נשות הכדורגלנים מציגות גזרות חטובות במיוחד בביקיני שעשו הרבה רעש ברשת בסוף השבוע האחרון.

עומר אצילי, עומרי גלזר ובנות הזוג | אינסטגרם
עומר אצילי, עומרי גלזר | אינסטגרם
סרג'י רוברטו, קורל סימנוביץ' | אינסטגרם
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי