לדעתה של אלחמיסטר: מי אשת הכדורגלן הכי שווה שיש?

גל רפאלוב | צילום: אינסטגרם

דוגמנית העל ואשתו של רמי גרשון חשפה את בחירתה ופירגנה לאחת מחברותיה הטובות ביותר, אותה היא הכירה במהלך השנים המשותפות של בעלה וליאור רפאלוב בבלגיה. וגם: מה עשה קשר אנדרלכט בתגובה?

(גודל טקסט)

אחת התכונות היפות שקיימות באישיותו של האדם היא פרגון. בעולם המודרני, פרגון הוא דבר שחסר בנוף היומיומי, כאשר במדינת ישראל בפרט יש לא מעט כאלו שמתקשים להשתמש בפרגון נטול אינטרס. אחת הנשים היפות במדינה פתחה לנו את השבוע עם סטורי סופר מפרגן וקוראים לה נטע אלחמיסטר. אומנם כשאת דוגמנית על ונראית מיליון דולר זה עוד יותר פשוט להרים לאחרים, אך יעידו קרוביה של אשתו של רמי גרשון שהיא הייתה כזאת מאז ומתמיד, ללא קשר למראיה החיצוני ולסטטוס היוקרתי.

היום (ראשון) בצהריים הציגה מעצמת האינסטגרם הלאומית בפני 1.7 מיליון העוקבים שלה מה היא ההגדרה שלה ל"פצצה", כשביקרה את חברתה גל רפאלוב שמתגוררת עם בעלה כבר קרוב לעשור בבלגיה. כזכור, השתיים התחברו כאשר גרשון שיחק בגנט הבלגית ומאז נשארו חברות טובות. נטע הגיעה לביתם השכור של הרפאלובים בסביון והציגה את גל בפני העוקבים, בזמן שהיא מחזיקה את אלסנדרה, בתה התינוקת בת השנה וארבעה חודשים. בסרטון ניתן לראות את נטע מחמיאה לגל ואומרת: "מה זה הפצצה הזאת? זה הגיוני? אמא לשלושה ילדים, אני לא מסוגלת איתך. אני מצטערת".

"תעשי לרמי חשק" השיבה לה מיס רפאלוב ובגדול הוציאה לנו את המילים מהפה. גל בת ה-30 קיבלה חתיכת הרמה מחברתה הדוגמנית, אך זו אינה הפעם הראשונה שהיא מרשימה בהופעתה החיצונית. כזכור, בבלגיה משתגעים ממנה, ולפני שנתיים היא זכתה בטקס הגאלה השנתי בקטגוריית Best Icon Body. גם בעלה, ליאור רפאלוב, משוויץ לאחרונה באשתו כשבחר לשתף תמונה שלה בביקיני קטנטן וכתב: "אשתי היפהפיה". לסיכום: גל שווה, נטע מהממת, ואנחנו ממליצים על סשן תמונות משותף עם מותג בגדי הים של אלחמיסטר bananhot.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי