מטורף לגמרי: המתנה שרונאלדו קנה לתאומים לכבוד יום ההולדת

כריסטיאנו רונאלדו | צילום מסך: אינסטגרם

הפורטוגלי, שנמצא בהכנות אחרונות עם נבחרתו לקראת פתיחת יורו 2020, חגג לאווה ומתאו שחוגגים יום הולדת ארבע והפתיע אותם עם צמיד יהלומים יקר במיוחד. וגם: כמה כסף הוא הרוויח בשנת 2020?

(גודל טקסט)

כנראה כשאתה שווה 500 מיליון דולר, אתה לא שם לב יותר מדי אם המתנה שקנית לילד שלך, תואמת את הגיל שלו. תשאלו את הכוכב הכי גדול של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, שחגג אתמול (ראשון) את יום הולדתם הרביעי של התאומים שלו, אווה ומתאו, וקנה לכל אחד מהם צמיד יהלומים בשווי 40 אלף דולר (!), וזה לא נראה לו מוגזם.

על פי התקשורת האיטלקית, כל אחד מהם גם קיבל ג'יפ צעצוע קטן של אאודי. אולי כדי לאזן את העסק – החגיגה עצמה הייתה צנועה, כשאבא כריסטיאנו, האם המאמצת ג'ורג'ינה רודריגס ושני האחים כריסטיאנו ג'וניור ואלנה מרטינה חגגו בבית המשפחה שבטורינו.

אחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים הרוויח בשנת 2020 סכום אדיר של 120 מיליון דולר (70 מיליון דולר שכר ו-50 מיליון דולר מפרסומות וספונסרים), ככה שמה שנראה לנו מטורף ולא הגיוני, בשבילו מדובר בכסף קטן. מעבר לכך, הפורטוגלי נמצא בקצב בו הוא יכול להרוויח יותר ממיליארד דולר בקריירה שלו ממשכורות ושיתופי פעולה, הישג שאף כדורגלן אחר אחר לא רשם לפניו.

כאשר הוא ישיג זאת הוא יצטרף למועדון הספורטאים המיליארדרים, הכולל כיום את פלויד מייוות'ר (מיליארד דולר), מיכאל שומאכר (מיליארד דולר), ג'ק ניקלאוס (1.15 מיליארד דולר), ארנולד פאלמר (1.35 מיליארדדולר), טייגר וודס (1.65 מיליארד דולר) ומייקל ג'ורדן (מעל 2 מיליארד דולר).

כריסטיאנו רונאלדו | Valerio Pennicino/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי