"שרה שירים שאף אחד לא שומע": איציק זוהר במתקפה נגד זמרת ישראלית

איציק זוהר
איציק זוהר | אריאל שלום

כדורגלן העבר, שנמצא בשלבים האחרונים של תכנית הריאליטי "זוג מנצח", יצא נגד איגי וקסמן: "מקל ללא סוכר, התחבאה אחריי כל המשחק". וכיצד הגיבה בת זוגו, לאורה לנטינו?

(גודל טקסט)

תוכנית הריאליטי של רשת 13, "זוג מנצח", מגיעה לשלביה האחרונים. ארבעה זוגות נותרו במירוץ למקום הראשון, ביניהם הוריו של אורן חזן, אביבה ויחיאל חזן, מאצ' עבד ואדל בספלוב, איגי וקסמן ועתי שולברג וכמובן איציק זוהר וזוגתו לאורה לנטינו. לקראת פרק ההדחה הדרמטי שישודר הערב (שני), באינסטגרם של רשת ושל העיתונאי ערן סוויסה העלו טיזרים שמראים לנו הצופים כי כל הזוגות נגד איציק ולאורה. כדורגלן העבר לקח את זה קשה וסיפר כי זה "העליב ופגע" בו כשכולם פנו נגדו.

זוהר החליט לעלות להתקפה נגד הזמרת איגי וקסמן, אותה הוא מכיר שנים, והשניים סיפרו בתוכנית כי אף יצאו בעבר. "גברת איגי המקל ללא סוכר הזה, התחבאה אחריי כל המשחק הזה. 'אני חברה של איציק כבר 25 שנה' ואני לא רוצה להגיד עוד כמה דברים אחרים. שרה שירים שאף אחד לא שומע. אף אחד לא ישמע ממני: בבקשה תשאיר אותי". לאורה, בת זוגו האיטלקייה של זוהר, שמכילה אותו בצורה מדהימה לאורך המשחק, ניסתה להרגיע אותו אבל הוא היה נסער כשהרגיש שכל הזוגות נגדו – בדגש על האקסית משכבר הימים.

כזכור, בשלבים מוקדמים יותר בתוכנית, עוד כשהתחרו בווילה בברזיל, חשף זוהר בפני המצלמות ובפני לאורה וידוי מפתיע, כי ניהל רומן סודי עם כוכבת הרוק של הניינטיז. האיטלקייה התעצבנה על הווידוי המפתיע ואמרה בתגובה: "אולי תמשיך עם איגי". לאורה ואיציק מנהלים מערכת יחסים עם פער גילאים גדול – 24 שנים מפרידות ביניהם. היא בת 26 והוא בן 50.

צילום: אינסטגרם ערן סוויסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי