מי עשתה את זה הכי טוב? נשות הכדורגלנים לוהטות בביקיני‎

ספיר יולי ינקו | צילום מסך: אינסטגרם

העונה הסתיימה ואחרי ששנת הקורונה שיבשה את התכניות, השחקנים יכלו להתפזר לכל יעד נחשק. יוון מככבת, תשאלו את עטר, יונתן כהן וגלזר. וגם: ספיר ינקו באיים המלדיביים וכמובן דובאי. המדור עושה סדר

(גודל טקסט)

אם גם אתם, כמו המדור, עוקבים אדוקים של כוכבי ליגת העל ונשותיהם, אז גם לכם נשטפו העיניים מהחופשות הנוצצות שלהם מאז שליגת העל הסתיימה ביום ראשון שעבר וביום רביעי נערך גמר הגביע. אחרי שנת הקורונה, שהשאירה את כוחנו בין גבולותיה הצרים של מדינת ישראל, הקיץ הזה כולם התפזרו לכל מקום והיעדים המבוקשים ביותר בקרב כדורגלני ארצנו הינם מגוונים בהחלט.

יוון מככבת: תשאלו את עומר אצילי, אלירן עטר, עומרי גלזר, יונתן כהן ורוני ארוסתו ודן גלזר ונוי זוגתו הטרייה ואפילו קורל וסרג'י רוברטו. אולי האיים המלדיביים – איפה שאריק וספיר ינקו מבלים ולירן רוטמן הציע נישואים לאודין שלו. וכמובן, הדובדבן שבקצפת – דובאי, היכן שנופשים להם דור מיכה וארוסתו אלמוג, מאי ועידן ורד, ליז ואיתי שכטר, מעיין ואבי ריקן וליאן וטל בן חיים חוגגים בלי סוף.

אנחנו לא יכולנו שלא לשים לב לגזרות המהממות של נשות הכדורגלנים בביקיני ואתם תחליטו מי עשתה את זה הכי טוב מכולן. להלן הממצאים שלנו:

אלירן עטר, עדי עטר | צילום מסך: אינסטגרם
דן גלזר, נוי ברנס | צילום מסך:
פדרו קמפוס, ליר קרויזמן | צילום מסך, אינסטגרם
יונתן כהן ורוני אדרי | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי