"מתאים לה ירוק?": שונית חמד הטריפה את אוהדי מכבי חיפה

תומר ושונית חמד | אינסטגרם

תומר חמד סיים את העונה ואת חוזהו בוולינגטון פיניקס ויצא עם המשפחה לטיול באוסטרליה, אשתו הפתיעה כשביקשה ממנו לגלות לעוקביה באינסטגרם לאן מועדות פניהם בעונה הבאה- וזה מה שהם חשפו

(גודל טקסט)

אחרי עונה נהדרת של תומר חמד במדי וולינגטון פיניקס מהליגה האוסטרלית, אשתו שונית ושלוש בנותיהם היפות מיה, אמי ולנה יצאו לטייל ברחבי אוסטרליה. המשפחה הישראלית שכבר עשור מתגוררת מעבר לים בשל קריירת הכדורגל של תומר, בדרך כלל מגיעה לנפוש בישראל בתקופה זו של השנה, אך הפעם החליטו החמדים לנצל את העובדה שהם מתגוררים בקצה השני של העולם כדי לקרוע את מדינת הקנגורו.

כבר בדרך ליעד הראשון במסע שלהם, ביקשה שונית מבעלה לגלות לעוקבים או לתת רמז קטן בנוגע ליעד בו ישחק בשנה הבאה, אבל שונית הפתיעה כי לא רק שהנחושים לא הפסיקו לזרום מצד עוקביה באינסטגרם, אלא שהיא גם התייחסה כמעט לכל ניחוש אפשרי.

אחד הניחושים היה שתומר חמד יחזור למכבי חיפה ובתגובה שונית העלתה תמונה של מיה, בתם הבכורה, לבושה כולה בבגדי מכבי חיפה ושאלה: "מתאים לה ירוק?" כשאוהדי מכבי תל אביב כתבו: "רק מכבי תל אביב!", שונית שיתפה תמונה שלה ושל הבנות והתייחסה: "תל אביב היא העיר הטובה בעולם". שונית המשיכה להתייחס לניחושים דוגמת ארה"ב, ברצלונה, איטליה, חזרה לאנגליה ועוד ועוד וסימני שאלה המשיכו לרחף מעל חמד, שסיים את חוזהו בקבוצה הניו זילנדית.

מיה חמד | אינסטגרם
שונית חמד מרימה לתל אביב | אינסטגרם

וולינגטון סיימה את העונה במקום השביעי בטבלה עם 38 נקודות ב-26 מחזורים, נותרה מרחק נקודה אחת מהשישייה הראשונה שמובילה לפלייאוף העליון. חמד סיים את העונה עם 11 שערים ב-21 משחקים, כך שלא מן הנמנע שתתקבל הצעה מקבוצתו האחרונה או מאחת מיריבותיה ביבשת אוסטרליה.

עד אז, בסטורי של שונית עדיין מנחשים והיא החליטה לשתף את כמות הניחושים וסיכמה: "ככה נראו חיינו בעשו האחרון. כל סיום עונה כדור הארץ מסתובב לפנינו ובסוף נופלת ההחלטה שתשנה את חיינו, שוב ושוב ושוב. אני מאמינה בלב שלם שכל מה שקורה קורה לטובה, ומודה על הזכות שנפלה בחלקינו לכבוש את העולם ולצבור אינספור חוויות. בקרוב אעדכן…". חלום שלנו שישובו לישראל ועד אז, המדור שוקל לבקר באוסטרליה לאחר שצפה בסטורי של שונית.

שונית חמד | אינסטגרם
שונית ותומר חמד. לאן יעברו? | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי