שיר אלמליח לא פוסלת חזרה לגרוש שלה: "זה מורכב"

שיר אלמליח | אלה אוזן

קאמבק בדרך? דוגמנית העל נשאלה באינסטגרם על יחסיה עם מייקל זנזורי וסיפקה תשובה מפתיעה ומעניינת במיוחד

(גודל טקסט)

האישה שללא ספק הכי חסרה לנו בליגת העל היא הדוגמנית הבינלאומית אחריה עוקבים למעלה מחצי מיליון אנשים, שיר אלמליח. גרושתו של אלרואי כהן אמנם עזבה את עולם הכדורגל מאז שהם נפרדו כבר לפני חמש שנים, אבל עדיין ממשיכה להיות בכותרות בזכות עצמה. כזכור, בקיץ 2019, נישאה לאיש העסקים האיטלקי מייקל זנזורי והשניים הביאו לעולם את בנם הבכור רפאל. שמונה חודשים לאחר הולדת בנם, נפרדו הדוגמנית בת ה-31 וזנזורי בן ה-36, ואתמול (שני) היא החליטה להתייחס למערכת היחסים ביניהם כיום.

אלמליח נשאלה על ידי העוקבים באינסטגרם האם היא והגרוש שלה יחזרו ולא היססה לענות לשאלה המורכבת: "הסיפור עם מייקל מורכב. התחלנו מהסוף להתחלה, היו המון משקעים בדרך כי נכנסנו למרתון של עלייתו של מייקל לישראל, תכנון חתונה, הפלות, חתונה ואז הריון, לידה וקורונה. בקיצור, היו שנתיים מאד אינטנסיביות שהסיכוי שהיינו שורדים אותן הוא אפסי. היום, לעומת זאת, כשכל אחד חי בבית שלו ואין את הלחץ של כל מיני דברים מסביב, אנחנו לומדים להכיר אחד את השני. הפכנו להיות חברים מאד טובים, הוא אבא מהמם וגבר שבגברים. אם נחזור? אין לי תשובה לשאלה הזאת".

אחרי שתי פרידות מתוקשרות, היה לעוקבים חשוב להבין איך המשיכה שיר הלאה מהמשברים הכי גדולים בחייה וגם על כך מצאה לנכון לענות בכנות: "אני מאמינה שכל משבר הוא תיקון, הוא שיעור להמשך החיים. ההורים שלי תמכו בי לאורך כל הדרך והחברים הקרובים, והכי חשוב שבכל צעד שעשיתי הייתי שלמה עם עצמי, גם אם טעיתי".

לסיכום, נשאלה אלמליח עד כמה שונה שיר של היום משיר של לפני עשור: "היום אני יותר בוגרת, יותר מבינה את החיים, יותר יודעת מה אני רוצה לעצמי ומאד מחוברת לרצונות שלי וללב שלי. אין לי ספק שב-10 השנים האחרונות עברתי המון המון כדי להגיע לנקודה שאני נמצאת בה היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי