קלטינס: "לא יודע אם אשאר בב"ש, יכול להיות שאעבור בהשאלה"

דוד קלטינס | לירון מולדובן

תפסנו את הקשר לראיון בלעדי במהלך אירוע של מותג האופנה אדידס: "יש התעניינות, הרבה זמן רציתי לצאת לשחק בחו"ל". וגם: התחושות במשחק האליפות של מכבי חיפה, התכניות לפגרה וההימורים שלו ליורו 2020

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אם אתמול הסתובבתם בטיילת בתל אביב ונתקלתם בשלל סלבריטאים, זה קרה כי באזור נערך אירוע סיום המירוץ הבינלאומי השנתי "Run for the oceans", מטעם Adidas והארגון הסביבתי העולמי Parley for the Oceans שפועל לטיהור האוקיינוסים.

בין הנוכחים היו שגרירי אדידס הרבים, ביניהם מירן ומאור בוזגלו שהגיעו עם הילדים, הנעקבות הלוהטות של ניימאר, הדוגמניות יעל שלביה ועדן פינס וגם הכדורגלנים שי קונסטנטין ודוד קלטינס. שחקנה של באר שבע סיפר למדור מה התוכניות לפגרה ואיך הוא מסכם את העונה שחלפה.

"לי הייתה פציעה ביד ולא כל כך הלך לבאר שבע בפלייאוף, אבל למזלי חזרתי, ניצחנו שני משחקים והבטחנו את אירופה, אז הסיום מתוק מאד", סיפר קלטינס. "במשחק האחרון עם האליפות של חיפה היה טירוף – הייתה אווירה שהרבה זמן לא הייתה אחרי שנת קורונה. אמנם זה לא היה מהצד שלי, אבל התרגשתי בשבילם כי כל שחקן כל אוהד וכל בנאדם שהיה באצטדיון פשוט היה בטירוף ממה שקרה שם, ואני שמח שהבטחנו את אירופה למרות שנגמר ככה, בניצחון שלהם".

דוד קלטינס | אמיר יעקובי

כשנשאל קלטינס היכן ישחק בעונה הבאה, השיב: "לא יודע אם אשאר בבאר שבע, יכול להיות שאלך בהשאלה למקום אחר, יש כמה אופציות אז נראה לאן נלך. מבחינת קבוצות אני לא רוצה לחשוף יותר מדי, אבל יש כבר כמה כיוונים בארץ ואולי גם בחו"ל. הרבה זמן רציתי לצאת לשחק בחו"ל ויש התעניינות, בא לי לקחת איזו שנה. יש לי חוזה בבאר שבע לעוד שלוש שנים, אז ככה שאלוהים גדול עד שנה הבאה".

עוד אמר קלטינס על העונה האחרונה שזה עתה הסתיימה: "הייתה עונה מדהימה ממש עד לשניות האחרונות, הרבה זמן לא היה כדורגל טוב ופייט צמוד כל כך. בפגרה אני טס לווינה לבקר חבר שגר שם, לנפוש עם חברים ואחרי זה נעשה גם איזה סופשבוע בחו"ל עם החברה. חופשה ראשונה שלנו ביחד".

ואיך אפשר בלי ההימור שלו ליורו: "גמר של פורטוגל נגד צרפת יהיה מטורף. שתי הנבחרות השתדרגו מאד. בא לי שפורטוגל תיקח, למרות שבעיקרון הייתי רוצה את הולנד, אבל אני לא כל כך רואה את זה קורה לצערי. אני הולנדי, אז אני אוהד שלהם. ההימור שלי ליורו זו פורטוגל. צרפת זה המובן מאליו".

מירן ומאור בוזגלו | אמיר יעקובי
שי קונסטנטין | אמיר יעקובי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי