אח של ערן זהבי חשף מיהו השחקן הישראלי הכי טוב אחרי ערן

אבי זהבי, ערן זהבי | אלבום פרטי

אבי רצה להיות שחקן אך נאלץ לפרוש בגיל צעיר ובהמשך כמעט איבד את חייו. בגיל 35 החליט שהוא רוצה להיות סוכן וללוות שחקנים בתחילת הדרך. ביחד עם עוז חביב הפך לחלק מסוכנות Top Sport: "רוצה לתת טיפים לצעירים"

(גודל טקסט)

הוא איש הסוד והחבר הכי טוב של ערן זהבי, ובמקרה גם אחיו הבכור המבוגר ממנו בשנה. אבי זהבי גדל ביחד עם אחיו על מגרשי הקט רגל בראשון לציון ויפו ואצל שניהם האהבה לכדורגל הגיעה בערך מהרגע שנולדו. כוכבה של פ.ס.וו איינדהובן הוא אחד השחקנים הגדולים בישראל, ואילו אחיו אבי נאלץ לפרוש בגיל צעיר וכמעט איבד את חייו בתקופה בה ערן שיחק במדי מכבי תל אביב. אבי עבר ניתוח לקיצור קיבה שהסתבך ובמשך שנה שלמה הוגדר כצמח, עד שחזר לחיים הנורמליים. היום, בגיל 35, החליט שמעבר לעסקים המשותפים עם אחיו והסניף של מניה ג'ינס בקניון הזהב, הוא רוצה גם להיות סוכן וללוות שחקנים בתחילת הדרך, מה שהיה לו חסר כנער.

ביחד עם השותף עוז חביב, השניים הפכו לחלק מסוכנות Top Sport של רונן וגלעד קצב כאשר מרבית השחקנים הישראלים הבולטים בשטח, מיוצגים בסוכנות הזאת. אבי סיפר למדור על איך החיבור קרה: "הגענו לתפקיד מאהבה גדולה למשחק ובמטרה לקחת שחקנים צעירים מוכשרים ולהקנות להם דרך להפוך לשחקני בוגרים . אנחנו לא מהסוכנים ששולחים הודעות לכל מי שנותן פס ולוקחים אלפי שקלים ומוכרים חלומות. באתי להתוות דרך ולשנות את הסטיגמה של 'קומבינת הסוכן'. אני רוצה לתת טיפים לאיך שמקצוען אמיתי מתנהל, בדיוק כמו אחי. הגוף שלך זההמקור פרנסה שלך זה העתיד שלך לא תשמור עליו לא תטפל בו כמו שצריך לא תחייה חיים ספורטיביים לא תתאמן נכון- לאת יהיה שחקן".

ממי אתה שואב השראה? – "רונן וגלעד קצב. הם ללא ספק רמה אחת מעל כולם וגם רואים את זה בתוצאות – אין להם מתחרים. אנחנו מיצגים שחקנים שאנחנו חושבים שהם פוטנציאל שאפשר לקדם לליגת העל. יש לנו הרבה שחקנים בנבחרות הצעירות".

חוץ מערן, מי לדעתך השחקן הישראלי הכי טוב כיום? "מנור סולמון שחקן נפלא שעושה התקדמות ענקית וגם הוא מיוצג של רונן וגלעד צריך לומר".

אתה וערן התחלתם קריירה כשחקנים במקביל – את הרזומה שלו כולנו מכירים, ואתה כיום מתפקד "מאחורי הקלעים" בתור סוכן, איך זה מרגיש לך? – "ההצלחה של ערן, הדרך שהוא עושה וההשקעה שהוא נותן מעצמו גם במגרש וגם מחוצה לו – בתור סוכן ובתור אח שלו – מאוד עוזרת לי לעמוד מול שחקן שאני רוצה לייצג. אני יודע מקרוב מה הוא צריך לעשות כדי להתקרב לרמה של ערן".

אבי זהבי, עוז חביב | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי