רגע לפני פתיחת היורו: מה עשה שחקן ברצלונה בנמל ת"א?‎

שחקני ברצלונה | David Ramos/Getty Images

סרג'י רוברטו מתאושש מפציעה ולא נכלל בסגל נבחרת ספרד, והוא ניצל את הזמן כדי לקפוץ לארץ הקודש יחד עם אשתו. הכדורגלן בילה עם אשתו קורל וביתו קאיה בפארק "בבילון" ומשך את תשומת לבם של הסובבים

(גודל טקסט)

מה עושים בזמן שמתאוששים מפציעה? מבלים זמן איכות עם המשפחה, זה פשוט מאד. תשאלו את קשרה הלוהט של ברצלונה, סרג'י רוברטו, שלאחר שלא זומן לסגל של נבחרת ספרד ליורו בעודו מתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי, הוא החליט ביחד עם אשתו הדוגמנית קורל סימנוביץ' להגיע לארץ מולדתה ולבלות כאן את חופשת הקיץ. הדוגמנית היפה ובעלה החלו את החופשה כבר במיקונוס, שם הם נתקלו במקרה בעומר אצילי ועומרי גלזר שנפשו עם הנשים לאחר שקטפו הביתה את תואר האליפות הנחשק עם מכבי חיפה.

לאחר הגיחה ליוון, הגיע הזוג האהוב עלינו בספרד לישראל ואתמול (שלישי) נתפס רוברטו מבלה בנמל תל אביב. מה הוא עשה שם? בדיוק מה שאבא לילדה בת שנה ושבעה חודשים עושה! מבלה עם קורל וקאיה בתם הבכורה בפארק "בבילון", סוג של לונה פארק קטן עם מלא אטרקציות ומשחקי וידאו שנראה לנו שיותר עניינו את האבא הספורטאי מאשר את הבת שלו. הכדורגלן בן ה-29, נתן לשרירי הרגליים שלו מנוחה, אבל זה לא אומר שהוא לא יכול לנסות לקלוע כמה סלים! בזמן שסרג'י קלע לסל ומשך את תשומת לבם של הסובבים, קאיה הקטנה עמדה מהצד ועודדה את אביה כפי שהיא רגילה לעשות באיצטדיון הקאמפ נואו.

אז במשחק הפתיחה של היורו בשישי הקרוב בין איטליה לטורקיה, יצפה הקטאלוני מסלון דירתם התל אביבית של השניים ואנחנו במדור מתמוגגים מכל ביקור של השגרירה הכי שווה שיש לנו בספרד ובעלה הכוכב. אנו מקווים שתהיה הקרנה גם בשני, כאשר 'לה רוחה' תארח את נבחרת שבדיה במחזור הראשון של שלב הבתים ביורו 2020 – לצפות בנבחרת ספרד משחקת לצידו של סרג'י רוברטו, נשמע כמו חלום שהמדור מעוניין להגשים. בינתיים, רוברטו נהנה להתעורר בתל אביס וגם נותן לשבעה מיליון העוקבים שלו טעימה מהנוף ממרום דירתם המפוארת במרכז תל אביב.

הסטורי של קורל סימנוביץ' | צילום מסך: אינסטגרם
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | צילום מסך: אינסטגרם
הסטורי של סרג'י רוברטו | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי