כמו ביציע ג': צפו בטירוף מהחינה של שחקן מכבי חיפה ‎

רז מאיר, נוי ביבי | אוראל דדון

עונת החתונות החלה. רז מאיר וארוסתו נוי ביבי, יינשאו ב-24 בחודש ובינתיים קיימו מסיבה מרגשת. הגיעו לעשות שמח: נטע אלחמיסטר ורמי גרשון, אצילי ואחרים כשספיר סבן שרה בהופעה עם צעיף ירוק על הצוואר

(גודל טקסט)

עונת החתונות החלה ויריית הפתיחה נשמעה אתמול (רביעי) כאשר רז מאיר, שחקנה של מכבי חיפה אלופת המדינה, וארוסתו נוי ביבי, חגגו את מסיבת החינה שלהם במתחם החמאם ביפו. ב-24 לחודש הזוג החיפאי יינשא, והחינה הייתה ההכנה המושלמת לקראת האירוע הגדול כשכל החברים לחדר ההלבשה הירוק ונשותיהם הגיעו להרים. שרונה ביבי, אמה של נוי, הייתה אחראית על הארגון וההפקה המושקעת של בתה ושל החתן שלה.

בין החוגגים איתרנו ברחבת הריקודים את המשפחות המאושרות של הכדורגלן ומפיקת האירועים שלו, נטע אלחמיסטר ורמי גרשון, עומר אצילי, רוברטו בן שושן, עומרי גלזר ושירה מורג, שני ברגר שהגיעה ללא עופרי שלה שבדיוק פגש את כריסטיאנו רונאלדו בליסבון עם נבחרת ישראל, האקסית של ירדן שועה וחברתה הטובה של נוי, אליה אוחנה, ועוד רבים וטובים. כמובן שלא מעט מחבריו של מאיר נאלצו להפסיד את האירוע בשל אילוצי הנבחרת/ טיסות לחו"ל אבל לחתונה שתתקיים בעוד שבועיים כבר נזכה לראות את כל החברים מעולם הכדורגל.

הזוג המאושר דאג לאורחים לערב מהסרטים שכלל אוכל ואלכוהול שזרם בלי סוף, והדובדבן שבקצפת- הופעה של זוכתה עונה הרביעית של תוכנית הריאליטי The Voice, ספיר סבן. כשצעיף ירוק כרוך סביב צווארה, ספיר שרה לצד נוי ורז "תודה לך מכבי על עונה כה יפה" וגרמה לכל הקהל לקפוץ עד השעות הקטנות של הלילה. שיהיה במזל!!

צפו בחגיגה:

נוי ביבי | אוראל דדון
רז מאיר | אוראל דדון
רז מאיר, נוי ביבי | אוראל דדון
נטע אלחמיסטר | צילום מסך: אינסטגרם
רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | אוראל דדון
This image has an empty alt attribute; its file name is 1052408

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי