רונאלדו יודע? המאהב החדש של אירינה שייק נחשף לראשונה

אירינה שייק
אירינה שייק | Gotham/GC Images

דוגמנית העל הרוסייה, שעבורנו תמיד תיזכר כאקסית המיתולוגית של כריסטיאנו, תועדה על ידי צלמי פפארצי בצרפת מבלה עם אחד הראפרים המפורסמים בעולם

(גודל טקסט)

לפני שבועיים סיפרנו לכם כי מדובר בשמועה, אבל חברים יקרים, כנראה שהיא כבר ודאית כי אירינה שייק וקניה ווסט נתפסו בחופשה רומנטית באחוזה מפנקת בצרפת!!

רק חצי שנה אחרי הפרידה של הראפר האמריקאי מקים קרדשיאן, שמו נקשר לדוגמנית העל הרוסייה והאקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו, והזוגיות ביניהם נראית פורחת מעדשת מצלמות הפפראצי. קניה חגג השבוע את יום הולדתו ה-44, ומי יותר מתאימה לציין את התאריך המשמח יותר משייק?

השניים נסעו לחופשה זוגית בצרפת וצולמו יחד בשדה התעופה, כשעשרות צלמי פפראצי רדפו אחריהם בכל רחבי צרפת, עד שהשיגו תמונות משותפות שלהם. לפי Geo News, דוגמנית בעל בת ה-35 לגמרי הרוסה על הראפר שהתחיל לחזר אחריה בעקביות לפני מספר שבועות. "הם מכירים כבר שנים, אבל קניה החליט שהוא מחזר אחרי אירינה ולא הרפה עד שהיא נענתה לו. קניה בחור משכנע", סיפר בידיעה מקורב לשניים, שגם הוסיף כי הם בילו שלוש לילות בווילה "לה קוסטה" המפוארת בצרפת. "הם החלו את הבילויים המשותפים עוד בניו יורק, לפני יום הולדתו של קניה", הוסיף המקורב.

עוד נטען כי "אירינה מוקסמת ממנו. קניה הזמין אותה לצרפת והיא הסכימה בשמחה. הם לא יוצאים באופן רשמי, אך יש עניין רב משני הצדדים", כך על פי מקור נוסף שצוטט בכתבה. כפי שכבר סיפרנו לכם, השניים מכירים מזה שנים רבות: כידוע, לפני כעשור שייק השתתפה בקליפ לשיר שלו POWER ואין לה שום היכרות עם גברת קרדשיאן, ככה שמערכת היחסים שלה עם ווסט הגיונית לחלוטין ואין סיבה שאם ילדיו לא תפרגן.

שייק עברה משחקן הכדורגל אולי הטוב בעולם לשחקן קולנוע מהטופ ההוליוודי, וכעת לראפר המצליח והשנוי במחלוקת. לא משעמם בחיי האהבה שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי