שמח בהישרדות: האם אוהד בוזגלו ניהל רומן כשגרושתו על האי?

אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו | רוח גבית

האח הבכור למשפחת בוזגלו הגיע לאירוע כשהוא צמוד לבוגרת "המירוץ למיליון" ו"הישרדות". לפי עמוד לסיקור ריאליטי, אוהד הציע לה על האי לחבור אליו לברית ובהמשך זה התפתח לרומן, כשגרושתו פאני בעצמה חלק מהקאסט

(גודל טקסט)

בטוח שמתם לב שבתקופה האחרונה האח הבכור למשפחת בוזגלו והשורד הטרי, אוהד בוזגלו, נראה צמוד במיוחד לאחר החזרה מהאי למישהי שאנחנו מכירים כבר שנים, בוגרת המירוץ למיליון וכעת גם העונה החדשה של "הישרדות VIP", אלה אייבינדר. השניים הגיעו יחד ליום הולדתו של המלהק מיכה סלמה בשבוע שעבר, ונצפו צמודים. זו רק דוגמא אחת מיני רבות של אירועים ובילויים משותפים של השניים. כעת, "בטטת כורסה", עמוד סיקורי הריאליטי הגדול באינסטגרם, חושף כי מדובר ברומן הראשון בצילומי הישרדות.

עוד לפני שהעונה בכלל עלתה לשידור, העמוד פרסם כי מקורבים טוענים שהקרבה שהשניים מפגינים בסטורי מבוססת על האירועים שקרו באי. לפני כחודשיים, ממש בסמוך לתחילת צילומי התוכנית חשף העמוד כי אוהד ואלה החלו את המשחק באותו השבט ושמדובר בפוטנציאל לברית: "לפי הפרטים, אוהד הציע לאלה לחבור אליו במשחק בקטע אסטרטגי, ואילו אלה רצתה יותר, מה שהתפתח לרומן בין השניים וכל זה כשגרושתו של אוהד, פאני (בר מוחא) בוזגלו, בעצמה חלק מהקאסט שלה עונה".

העמוד סיכם כי "נכון להיום השניים לא מוגדרים כזוג למרות שמרבים להיפגש ולהגיע יחד לאירועים, ונראה שמה שהיה בפיליפינים נשאר בפיליפינים". חשוב לציין שאוהד ממשיך לשמור על תדמית הרווק המבוקש- רק אתמול בזמן הדרמה שהתחוללה ביורו במשחק בין דנמרק לפינלנד, העלה בוזגלו סטורי בו הוא צופה במשחק עם בחורה חדשה: לא אלה, אלא עם אלכסה דריה ידידתו הקרובה. ועדיין- גם אנחנו במדור כבר כוססים ציפורניים ומצפים לראות מה קרה בינו לבין אלה על האי!

אלה אייבינדר, אוהד בוזגלו
אלה אייבינדר, אוהד בוזגלו | אור גפן
השורדות פאני בוזגלו, אודליה סוויסה וג׳קי אזולאי
השורדות פאני בוזגלו, אודליה סוויסה וג'קי אזולאי | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי