בסוף הוא אזר אומץ: הכירו את בת הזוג של אושר דוידה

שיר משה | אינסטגרם

היהלום הבא של האדומים רק בן 20, אבל נמצא בזוגיות כבר שנה וחצי עם שיר משה, חיילת משוחררת שכבר עוסקת בתחום הקומסטיקה. בשיחה עם המדור היא סיפרה פרטים שאף אחד לא יודע, כאלה שיעזרו להם ביום שיעברו לחו"ל

(גודל טקסט)

אחרי שנה טובה מאד במדי הפועל תל אביב, אושר דוידה, הקשר בן ה-20 של האדומים, נופש ברודוס עם גיל כהן, חברו מאשדוד, וגם עם החצי השני שלו. עוד לפני שנדע אם הכדורגלן יימכר ויעבור לשחק מעבר לים, הגיע הזמן שתכירו את הצמוד השל דוידה, שיר משה.

השניים, הנופשים ברגעים אלו ממש באי היווני, צמודים חזק כבר שנה וחצי אחרי שהכירו דרך חברים משותפים, אבל מסתבר שעוד הרבה לפני השחקן המוכשר היה בעניין: "אושר אומר שבמשך כמה שנים הוא ממש רצה, אבל אף פעם לא דיברנו והוא פחד לגשת אליי עד שהגיע היום שהוא אזר אומץ ופנה אליי", סיפרה שיר למדור.

גם היא, בדומה לבן הזוג שלה, ילידת אשדוד, בת 20 העוסקת בתחום הקוסמטיקה ולא מזמן השתחררה מצה"ל לאחר שירות בקריה. החברה המפרגנת מגיע לכל משחק של החצי השני שלה ושיתפה אותנו בתחושות שלה לאחר העונה שעשה אושר בהפועל: "בתחילת העונה לא אני ולא הוא חשבנו שהוא יכול להגיע בעונה אחת למעמד כזה בקבוצה. הוא נורא השתפר בעיניי ואנחנו ממש מרוצים מהעונה הזאת, אבל בסוף ציפיתי ממנו ליותר כי אני יודעת למה הוא מסוגל ומאמינה שהוא יגיע לגדולות".

כל החיים ובעיקר הקריירה המקצועית עוד לפניו של דוידה, וטוב שיש מי שתחמם אותו בלילות – בוודאי ליום בו יבחר להיענות לאחת ההצעות מחו"ל שמחכות לו, בין היתר מקבוצות בפולין. אשת הכדורגלן הצעירה גם סיפרה לנו פרט מעניין שלא ידענו עליו: "אושר הכי מפנק בעולם והוא בשלן מושלם!". מדור מחכה לטעום את מנת הדגל מעשה ידיו!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי