באמצע יוגה: למה מירן בוגזלו קיבלה דו"ח?

מירן בוזגלו | אינסטגרם

באמצע אימון ביתי, הגיע הפיקוח העירוני לביתם של הזוג המלכותי של הכדורגל הישראלי על מנת לתת דו"ח לאשתו של מאור. הסיבה לכך הייתה מפתיעה במיוחד

(גודל טקסט)

האישה והאושיה, מירן בוזגלו, שהפכה בשנתיים האחרונות למעצמת אינסטגרם עם כ-340 אלף איש שמכורים ועוקבים אחרי כל צעד שלה, היו מאד מופתעים היום (שני) לשמוע את מה שהיה לה לספר. אשתו של מאור בוזגלו שהתמכרה לאימוני היוגה, חשפה בפני עוקביה כי בדיוק הייתה באמצע אימון בבית, תוך כדי שקיבלה שיחות טלפון והודעות פתחה את הדלת לפיקוח העירוני שהגיעו לתת לה דו"ח באמצע היום.

מדוע? בעקבות העובדה שתומאס, הכלב של משפחת הכדורגל, נשאר בחוץ!! ההסבר של מירן לאירוע: "קיבלנו דו"ח כי תומאס הצליח לפתוח את השער וטייל להנאתו מחוץ לבית שלנו…לא נורא, נרשמה התנצלות מצידו וסלחתי, עדכנה מירן את מאות אלפי העוקבים והתבדחה על המקרה, כי מה עוד אפשר בעצם לעשות. דו"ח מסוג זה לידיעתכם, הוא על סכום של 500 שקלים, וכל זאת בעקבות הרצון של הכלב להוציא את עצמו לטיול ולא לחכות לאמא מירן או לאבא מאור שיוציאו אותו בעצמם.

לכדורגלן ולאשתו כזכור תמיד יש בעלי חיים בבית והשיא היה כשהחזיקו בביתם הקודם שלושה כלבים לצד ארבעת ילדיהם. אז בניגוד למה שכולם אולי חושבים, גם סלבריטאים מקבלים קנסות ולא מוותרים להם בגלל שהם פנים מוכרות. ואם נשים את תקרית הכלב העצמאי של משפחת בוזגלו בצד, הם נמצאים בשלבי סיום צילומי העונה השישית של "הבוזגלוס" שתכלול כמובן שלל הפתעות שיחכו לכם בקנה בהמשך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי