שחקנית הפורנו חשפה: "יצאתי לדייט כושל עם כוכב ענק"

לאנה רודס | צילום: אינסטגרם

רגע לפני שברוקלין נטס תפגוש את הבאקס במשחק החמישי של חצי גמר המזרח, לאנה רודס בת ה-24 גרמה לסערה כשסיפרה על ערב רע ומשעמם עם אחד משחקני הקבוצה מבלי לחשוף את שמו. כל הפרטים

(גודל טקסט)

אחת הקבוצות הפייבוריטיות לזכייה באליפות ה-NBA וכן אחת המסקרנות ביותר היא ללא ספק ברוקלין נטס המתהדרת בסגל עמוס כוכבים דוגמאת: ג'יימס הארדן, קווין דוראנט, קיירי אירווינג, בלייק גריפין, דיאנדרה ג'ורדן, ג'ו האריס ועוד. רגע לפני שהקבוצה של המאמן סטיב נאש פוגשת את הבאקס למשחק החמישי בסדרת חצי גמר המזרח, ידיעה שעשתה רעש בכל האתרים בארה"ב גרמה לסערה בקבוצת הכדורסל.

"השחקן שהזמין אותי לדייט הזמין גם בחורה נוספת, זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לי, הוא הזמין אחת מאיתנו כ'תוכנית גיבוי'", כך סיפרה לאנה רודס, כוכבת פורנו לשעבר בת 24, שחשפה במהלך הפודקאסט שלה כי יצאה לדייט כושל עם אחד מכוכבי הנטס ולא חשפה את שמו. עוד אמר בעניין: "סיימנו ארוחת ערב והוא עזב איתה, לא היה אכפת לי כי הדייט היה מאוד משעמם ולא היה חשוב לי מה יקרה הלאה. פשוט לא היה קליק. שאלתי אותו מה הוא אוהב ומהן הדעות שלו והוא אמר שהוא לא אוהב כלום ואין לו דעות על כלום. לא היה לו ‘פלפל' בכלל, זה משעמם". האמת שזה מפתיע בהתחשב בחיים המסעירים שיש בדרך כלל לכוכבי ה-NBA שעושים את מה שהם הכי אוהבים בחיים ומרוויחים מיליונים.

עוד סיפרה רודס כי הייתה סופר-תמימה כשהחלה לעסוק בפורנוגרפיה בגיל 18. היא הסבירה מדוע החליטה לעזוב את התחום אחרי פחות משנה: "בהתחלה הייתי בטוחה שאני בכלל לא אצטרך לקיים יחסי מין עם גברים. אני זוכרת שאמרתי שאני רוצה רק סצינות עם נשים – אבל סוכנים ומפיקים אמרו לי שאף אחד לא ילהק אותי להפקות והפעילו עליי לחץ אדיר לשנות את דעתי". כיום היא הצליחה לטפח לעצמה קריירה מצליחה כמשפיענית ברשתות החברתיות והיא מחזיקה ביותר מ-14 מיליון עוקבים באינסטגרם! שם היא מקבלת עשרות אלפי דולרים עבור כל פוסט ממומן שלה. ואפשר להבין מדוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי