שיימינג: מה גרם לדניאל גרינברג להתעצבן על אייל גולן?

אייל גולן, דניאל גרינברג | אינסטגרם

אחד הזוגות המפורסמים בילה יחד זמן איכות, בו דניאל קצת השתעשעה בסטורי ופתחה בוויכוח עם זמר שני העשורים האחרונים בישראל. איך זה הסתיים?

(גודל טקסט)

זה היה אחר הצהריים שגרתי אצל אחד הזוגות המפורסמים בביצה הישראלית, אייל גולן ודניאל גרינברג, שניצלו אתמול (שני) את הזמן ונהנו מארוחת צהריים משותפת, בזמן שמיאל, בתם בת ה-9 חודשים, הייתה בגן. כזכור, גולן חזר מצילומי גולסטאר בחודש שעבר ומאז הספיק להופיע ולעבוד סביב השעון – כך שזמן איכות עם החצי השני שלו הוא דבר מתבקש. דניאל שעשעה וסיפרה ל-380 אלף העוקבים שלה באינסטגרם על כך שבעלה "כבר שעה יושב ומספר לי ולעצמו בעיקר כמה אני מתה עליו. שימו לב חברים הוא בשיא".

ההשתעשעות של דניאל נמשכה כשהזמר שהכי מזוהה עם כדורגל בארץ המשיך להציג בפני המצלמה עד כמה אשתו אוהבת אותו ולא יכולה בלעדיו לרגע. "שנייה הוא הלך לשירותים ואני: לאיפה הוא הלך? כמה אני אוהבת את הבנאדם הזה, אני שרופה עליו! את יכולה לבוא אחריי לשירותים", הצחיק גולן את אשתו כשניסה לדובב אותה בפני המצלמה. תוך כדי שהיא מעלה את הסטורי שמה לב דניאל בת ה-27 כי משהו נתקע לה בשיניים וכתבה: "שלב הנזיפות, אבל איזה מעצבן זה תודו".

דניאל התרגזה (ובצדק אם מישהו שואל אותנו במדור) על כך שבעלה לא התריע בפניה שנתקע לה לכלוך בשיניים: "אם לך היה נתקע משהו בשן, אני הייתי אומרת לך 'מאמי יש לך לכלוך בשן'. גולן ניסה להגן על עצמו ואמר כי לא ראה שיש לה לכלוך בשן והיא ענתה: "לא ראית כי אתה לא מסתכל על השן שלי". זמר העשור הצליח להתחמק ואמר לה: "לא ראיתי כי הייתי מרוכז במצלמה", והתכוון לכך שצילמה אותו בעודו מדבר. "אה, טוב דיברת לאומה", סיכמה את הדברים דניאל וחתמה בסטורי משותף עם תמונה של שניהם וכתבה: "מעריץ שלי". באותו הלילה, כל השיחה הזאת נשכחה כשדניאל ישבה בקהל באמפי קיסריה וצפתה בבעלה שר בפני אלפים שהגיעו להופעה של זמר העשור.

דניאל גרינברג, אייל גולן | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי