מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות: כמה עלה הרכש החדש של דוד קלטינס?

דוד קלטינס ברכב החדש
דוד קלטינס ברכב החדש | אינסטגרם

לכבוד יום הולדתו ה-26, שחקן הפועל באר שבע פינק את עצמו ב-"טסלה" מסוג Model 3. לירון שרון עם הסכום ממנו נפרד השחקן והביצועים המרשימים של הרכב

(גודל טקסט)

בר אמרתם מזל טוב לשחקנה של הפועל באר שבע, דוד קלטינס, שחגג לפני ארבעה ימים את יום הולדתו ה-26? זה בוודאי חימם את ליבו של הירושלמי, שלא חיכה לאף אחד השנה והחליט לפנק את עצמו בגדול. קלטינס, מעריץ מושבע של היזם, המהנדס והמעצב התעשייתי הקנדי- אמריקאי, איילון מאסק, רכש לעצמו רכב "טסלה" מסוג Model 3. התענוג הזה שווה כ-200 אלף שקלים – וזה לפני ההנחה שייתכן וקיבל הקשר בדומה למיטב כדורגלני ארצנו.

"מתנת יום הולדת שהזמנתי לעצמי מבעוד מועד", כתב קלטינס ופרסם וידאו שלו נוהג ברכבו החדש. בנוסף, שיתף תמונה של הרכב הנוצץ, תייג את מאסק הנחשב לאדם השני הכי עשיר בעולם, וכתב לו: "אני אוהב אותך". הרכב החדש של הכדורגלן חשמלי לחלוטין למקרה שלא הכרתם את המוצר המדהים של "טסלה", מה שאומר שקלטינס לעולם לא יצטרך לבקר שוב בתחנת דלק. יש לו שני מנועים עצמאיים והוא נחשב לרכב עם ההאצה הזריזה ביותר. Model 3 Performance מגיעה עם האפשרות של הנעה כפולה, גלגלי 20 Überturbine, עם בלמי Performance ומתלים נמוכים יותר לשליטה מוחלטת, בכל תנאי מזג האוויר.

בנוסף גם ספוילר מקרבון פייבר שמשפר את היציבות במהירויות גבוהות, כל אלו מאפשרים ל-3 Model Performance להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות בלבד. החלק הפנימי של הרכב אינו דומה לשום מכונית אחרת. אפשר להשתמש בסמארטפון שלכם כמפתח, ולגשת לכל בקרות הנהג ממסך המגע המרכזי בגודל 15. גג הזכוכית המלא משתרע מקדימה לאחור ויוצר תחושה של פתיחות מכל מושב. לא סתם בת הזוג שלו, יעל גולד שהייתה זו שהעלתה את הסרטון, כתבה: "אשתו השנייה" והתכוונה כמובן לרכב החדש. שיהיה במזל!

מתנה שווה לגיל 26. דוד קלטינס התחדש
מתנה שווה לגיל 26. דוד קלטינס התחדש | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי