מירן בוזגלו חשפה: "אני שומרת נידה"

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | אינסטגרם

אשת הכדורגלן האהובה פתחה בסשן שאלות-תשובות וניסתה לעמוד במבול ההודעות שקיבלה, כשהיא חושפת פרטים מעניינים במיוחד. מה ענתה כשנשאלה על הלבוש החשוף ומה המשפט שאמר לה מאור בדייט הראשון?

(גודל טקסט)

בזמן שמאור בוזגלו עסוק בפתיחת מתחם כדורגל האינדור הראשון מסוגו בישראל, אשתו, מירן בוזגלו, מצאה זמן לענות ל-340 אלף העוקבים שלה באינסטגרם ופתחה בסשן שאלות-תשובות אתמול (שלישי) בערב. אשת הכדורגלן האהובה קיבלה אלפי שאלות וניסתה לענות לכמה שיותר וחשפה מספר פרטים מעניינים ביניהם העובדה שהיא ובעלה שומרים נידה. מירן נשאלה אם היא מאמינה באלוהים והשיבה: "לא רק שאני מאמינה ב-השם, אני מאד מחוברת לדת ועושה את שלוש המצוות העיקריות שאישה מצווה לעשות: "הפרשת חלה, הדלקת נרות ושמירת נידה".

אחת הנשים הכי אהובות בעולם הספורט ובכלל בישראל בשנים האחרונות, נשאלה האם ידעה שתרצה לחיות עם בעלה כל החיים מיד כשהכירו ולא היססה להגיב: "שאלה לא טובה לשאול אותי היום" – רמזה מירן כי כמו כולנו, היא ומאור חוו כנראה יום פחות טוב ביניהם והוסיפה: "חד משמעית כן. בפגישה הראשונה שלנו מאור אמר לי 'את תהיי אשתי', אז נראה לי שהו אהיה רציני לא? חיים שלי אני מכורה אלייך". חשפה את המשפט שקנה את ליבה לפני 13 שנים.

חוץ מזה, גברת בוזגלו נשאלה גם איך הביישנות והאמונה שלה מסתדרים עם הלבוש שלה שנחשב יחסית לחשוף. גם על כך השיבה בכנות: "התשובה לשאלה הזאת היא – הכל בגבול הטעם הטוב. למרות שאני מאמינה ואוהבת את הדת, זה הדבר היחיד שקשה לי איתו כי בעניין הזה אני מאד ליברלית. אני אוהבת להתלבש איך שמרגיש לי באותו היום וכמובן שזה צריך להיות תואם לסיטואציה ולמקום. אני לא רואה שום בעיה עם זה. אני מאמינה בחופש הביטוי, כל אחד עם הדעות שלו וההעדפות שלו- לבוש הוא פועל יוצא מובהק של חופש הביטוי, וכמובן שיש לי קווים אדומים".

הסופרסטארים של משפחת בוזגלו | אינסטגרם
מירן בוזגלו עונה לשאלות | צילום מסך: אינסטגרם
מירן בוזגלו עונה לשאלות | צילום מסך: אינסטגרם
מירן בוזגלו עונה לשאלות | צילום מסך: אינסטגרם
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | מירן בוזגלו עונה לשאלות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי