באמצע משימה: ההפתעה הענקית שאיציק זוהר הכין לזוגתו

איציק זוהר, לאורה לנטינו | אינסטגרם

המדור משפשף את העיניים: כדורגלן העבר ולא אחר אחראי על הרגע הכי מרגש של העונה הנוכחית "זוג מנצח VIP", כאשר כרע ברך והציע נישואין ללאורה לנטינו, בת זוגו בארבע השנים האחרונות. שיהיה במזל!

(גודל טקסט)

המדור עדיין משפשף את העיניים ומתקשה להאמין שמי שאחראי על הרגע המרגש של העונה הנוכחית של "זוג מנצח VIP", תוכנית הריאליטי האהובה של רשת, הוא לא אחר מאיציק זוהר. כדורגלן העבר ביחד עם בת זוגו לאורה לנטינו הגיעו לשלישייה האחרונה במשחק – ורגע לפני שנדע מי יגיע לגמר הגדול, זוהר כרע ברך והציע לאיטלקייה הצמודה שלו להיות שלו לעולמים! "התינשאי לי אהובתי?", שאל את זוגתו בארבע השנים האחרונות והיא השיבה: "הוא רציני?" הסיבה לתדהמה הגדולה של לאורה היא העובדה כי ההצעה התקבלה במסגרת משימת חצי הגמר ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לצפות בפרק הערב!

כדי שתבינו שזה לא חלום ואכן מדובר בהצעת נישואין ממשית, לטיזר ששחררו באינסטגרם של רשת 13, האיטלקייה בתה-24 הגיבה וכתבה "כן זה קרה!". העוקבים הנלהבים שמחו לגלות את ההפתעה הענקית שהכין איציק ללאורה. חלקם אפילו כתבו לה שיהיה לה מאד יפה לשנות את שמה 'ללאורה זוהר'. מאוחר יותר, שיתפה המאורסת הנרגשת גם היא את הפוסט בחשבון הפרטי שלה וכתבה: "בפרק של היום בערב אוכל לחלוק איתכם חברים את אחד הרגעים היותר יפים שהיו לי בחיים". פרט לעובדה ששיתף את הסטוריז בו תויג לקראת הפרק שישודר הערב (רביעי), זוהר טרם הביע את התייחסותו לנושא.

שחקן העבר בן ה-50 למעשה הציע ללאורה שלו להתחתן כבר בקיץ האחרון, לפני כמעט שנה, כשיש ביניהם פער גילאים של 25 שנים. כזכור, זוהר היה נשוי בעברו והביא עם אשתו הראשונה את שני ילדיו גבריאל ומיכאל, ולו בת נוספת, אליה, מזוגיות נוספת שהייתה לו לאחר גירושיו. כעת, תהיו בטוחים שהאיטלקייה הלוהטת שלו תרצה להרחיב את המשפחה בהמשך – ואנחנו כבר מצפים לחתונה בה כל עולם הכדורגל הולך לזהור. שיהיה במזל!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי