אייל ברקוביץ' רותח לאחר גניבת החפצים: "מסרבים לקחת אחריות"

אייל ברקוביץ' | קובי אליהו

שרון כהן, בת זוגו של כדורגלן העבר, הגיעה להתפנק בספא sheva היוקרתי וגילתה שלקחו לה דברים שהיו נעולים בלוקר בזמן ששהתה במסאז': "נגנבו תכשיטים בשווי 100 אלף ש"ח, כסף מזומן, אוזניות ועוד". ברקו: "ביזיון"

(גודל טקסט)

הנה סיפור שלא כיף לשמוע על הבוקר: על פי דיווחים, בת הזוג של איל ברקוביץ', שרון כהן, הגיעה שלשום (שלישי) לספא sheva היוקרתי הנמצא במלון הילטון תל אביב, ולפני שנכנסה להתפנק במסאז' השאירה את חפציה בלוקר שנמצא במלתחות. כשחזרה לקחת את הדברים שחיכו לה נעולים בלוקר היא שמה לב שחלק מהם נגנבו. שרון סיפרה בראיון על המקרה: "סיימתי טיפול והגעתי ללוקר כדי לקחת את הציוד שלי. הלוקר לא נפרץ או משהו, לקחתי את התיק ורק כשיצאתי ובאתי להשאיר טיפ למטפלת גיליתי שחסרים לי דברים".

בין היתר נגנבו לה "תכשיטים בשווי 100 אלף שקלים, כסף מזומן, אוזניות פלאפון, ועוד". היא מספרת שמיד הזעיקה את ברקוביץ', שעזב באמצע את תוכנית הרדיו שלו והגיע ביחד עם המשטרה שתחקרה את כולם. כדורגלן העבר זעם על המקרה, שיתף את הפרסום בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "למה? כי ספא שבע שבמלון הילטון היוקרתי אמור לתת שירות בסיסי של הגנה על חפציהם האישיים של לקוחותיו… מסתבר שלא! נראה שהשתמשו במפתח הרזרבי של בלוקר וגנבו תכשיטים וכסף. עתה – מסרבים לקחת אחריות! כנראה שלספא שבע כמו למלכת שבא יש משיכה חזקה לתכשיטים ואבנים יקרות. ביזיון!".

תגובת עו"ד הספא, חן אביטן: "אתמול בשעות הערב התקבלה תלונה מאת אחת מלקוחות הספא ולפיה בזמן ששהתה בטיפול כסף ותכשיטים נעלמו מלוקר הספא המוצב במלתחות. מיד עם קבלת התלונה הנהלת הספא ביצעה כל שניתן לעשות על מנת לסייע בידי הלקוחה לאתר את דברי הערך, ובתוך זמן קצר המשטרה עורבה באירוע. הנהלת הספא העבירה למשטרה את כלל החומרים שהתבקשו, ובכללם סרטי צילום הנוגעים לאזורים הפתוחים בספא. חשוב לציין שהלקוחה בחרה מיוזמתה להניח דברי ערך בלוקר המוצב במלתחות ומשמש לאחסון פרטי לבוש (ובוודאי לא פרטים יקרי ערך) ומבלי ששיתפה בכך איש מעובדי או הנהלת הספא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי