לפני הדרמה הגדולה: אשתו של סרחיו ראמוס הצטלמה בעירום

פילאר רוביו | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

פילאר רוביו, מגישת הטלוויזיה בת ה-42, העלתה טעימה לחשבון האינסטגרם שלה: "מתרגשת לחלוק אתכם בקרוב את הצילומים האלה בטבע כשהרגליים נוגעות במים". היום בו הקפטן עזב, אגב, היה בדיוק יום הנישואין שלהם

(גודל טקסט)

רעידת אדמה בספרד: תם עידן סרחיו ראמוס בריאל מדריד. המועדון הודיע אתמול (רביעי) שהבלם הספרדי בן ה-35 שסבל מפציעות רבות, יעזוב את הקבוצה לאחר 16 שנה. הצדדים לא הגיעו להסכמה על הארכת חוזהו. מסתבר כעת שגם אשתו עשתה צעד נועז מאוד. פילאר רוביו, מגישת הטלוויזיה הספרדיה בת ה-42 הצטלמה בעירום והעלתה טעימה לחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים כמעט שישה מיליון איש.

"מתרגשת לחלוק אתכם בקרוב את הצילומים האלו שעשינו מחוץ למדריד, בטבע, כשהרגליים נוגעות במים", כתבה אשתו של ראמוס. כשהיא מבוגרת ממנו בשבע שנים, ורק לפני פחות משנה ילדה את ילדם הרביעי, פילאר נראית וואו עם גזרה מושלמת וגורמת לכולם סביבה לשמוט לסתות. את הפרסום הזה היא שיתפה לפני שלושה ימים ואתמול כששחרר הכדורגלן את הבשורה על עזיבתו, היה זה גם יום הנישואים שלו ושל החצי השנה שלו.

על כן הקדיש לה פוסט וכתב: "הזמן עובר, אבל כל יום לצידך הוא לחיות מחדש את הרגע הזה שחלקנו לפני שנתיים. שלא נפסיק לחייך, ליהנות, להתרגש ולנשק אחד את השני ברוך על המצח כדי לחגוג למזל ולחיים לצידך. יום נישואין שמח אהובתי, אני אוהב אותך בטירוף".

ב-13:30 שעון ישראל ראמוס יקיים את מסיבת העיתונאים ויסביר מדוע החליט לעזוב ואולי יגלה לנו לאן מועדות פניו. גם אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי