"הרסתם לי את החיים": תביעת ענק נגד "פורנהאב"

לי ניקול | אינסטגרם

לי ניקול, קשרית קריסטל פאלאס האנגלית, החליטה לצאת למלחמה נגד ענקית הפורנו שפרסמה סרטון אינטימי שלה מגיל 18: "סבלתי מדיכאון, חרדה, הרגשתי בושה להסתובב ברחוב. אני עדיין נושאת צלקות"

(גודל טקסט)

שחקנית הכדורגל לי ניקול היא אחת מתוך ארבע נשים בריטיות שתובעות את אתר "פורנהאב", אחד מאתרי הפורנו הגדולים בעולם, על כך שתכנים מיניים שלה דלפו ופורסמו שם.

הקשרית של קבוצת קריסטל פאלאס האנגלית טוענת שבאתר פרסמו סרטוני סקס שלה ללא הסכמתה ובאתר "הסאן" דווח כי לפני יומיים הגישה ניקול תביעת ענק נגד האתר במדינת קליפורניה, שם יושב המטה של אתר הפורנו העצום.

הסרטונים שדלפו צולמו ב-2014, כשניקול הייתה בת 18 בלבד: "זה הרס לי את החיים, הרג לי את האישיות, החוויה הזאת הוציאה את האושר שהיה בתוכי", סיפרה ניקול בת ה-25 על המחיר הכבד ששלמה: "שנתיים שהלכתי בבושת פנים, סבלתי מדיכאון, חרדה, מחשבות נוראיות והרגשתי בושה להסתובב בציבור. אני עדיין נושאת צלקות", שיתפה בתחושות שמלוות אותה.

לפי כתב התביעה, לניקול חשוב להיאבק באתרי הפורנו על מנת שתכנים שכאלה לא יזכו לראות אור ואירועים מסוג זה לא יקרו לנשים נוספות. הסרטון שלה הוסר מאתר "פורנהאב" לאחר מספר רב של הודעות שהיא שלחה בנושא וקיבלה בתגובה מענה אוטומטי בלבד, עד אשר הסרטון הוסר. ניקול אף פרשה לשנה מכדורגל לצורך טיפול נפשי להתמודדות עם הטראומה שנותרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי