כוכב נבחרת אנגליה מציג: בת הזוג הכי לוהטת ביורו 2020

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים
שחקני נבחרת אנגליה חוגגים | Julian Finney/Getty Images

ג'ק גריליש חזר לאקסית והקאמבק נחשף בטורניר היוקרתי, כאשר סאשה הגיעה לדרבי מול סקוטלנד בוומבלי לבושה בחולצתו של בן זוגה. לירון שרון עם הפרטים והרצון להשאיר אותה מחוץ לאור הזרקורים

(גודל טקסט)

תודו שחודש היורו הוא המשמחים. עם סוללת הכוכבים שמלהטטת על כר הדשא מידיי ום, יש גם לא מעט נשים יפות שפוקדות את האצטדיונים. אתמול (שבת) היה זה יום עמוס ביפייפיות, כאשר אליס קאמפלו צפתה באלברו מוראטה שלה כובש ומחמיץ פנדל, ג'ורג'ינה רודריגס ריירה מהיציע על כריסטיאנו רונאלדו שלה, ואנה לבנדובסקי צפתה בבעלה כובש ומוביל את נבחרת פולין לתיקו מול הספרדים. אבל יש כוכב אחד שאמנם הנבחרת שלו סיפקה משחק חלש בדרבי הבריטי בין אנגליה לסקוטלנד, אך הזוגיות שלו מפצה בהרבה מאוד אקשן.

אנחנן כמובן מדברים על ג'ק גריליש, כוכב אסטון וילה ונבחרת אנגליה, שחזר לאקסית הלוהטת שלו ואיפה יותר מתאים לחשוף אותה מאשר בטורניר היוקרתי של אירופה? השחקן חזר לבת הזוג הקודמת שלו, הדוגמנית סאשה אטווד, שאותה הוא מחשיב כ"נשק הסודי" שלו על המגרש. הזוג הפוטוגני נפגש עוד בימים שהיו בני טיפש עשרה, בחטיבת הביניים, וכעת כשחזרו לסיבוב שני הוא נחוש לשמור אותה מחוץ לאור הזרקורים ולא משתף שום דבר בפני כמעט שני מיליון העוקבים שלו באינסטגרם. "ג'ק נחוש לשמור את סאשה מחוץ לאור הזרקורים, והיא דואגת להשאיר אותו עם הרגליים על הקרקע", סיפר מקור לסאן הבריטי.

"הוא חושב שזה נכון שהאוהדים יחשבו שהוא עדיין רווק, אבל כולם ראו אותה מגיעה לעודד במשחק האחרון מול סקוטלנד ביורו. היא משפיעה עליו לטובה והיא תומכת בו לא משנה מה", עוד הוסיף המקור. השניים, בני 25, חזרו אחרי שהכדורגלן ניסה את מזלו עם כוכבת ריאליטי בריטית בת 21, רומן קצר שלא צלח וגרם לגריליש לטוס חזרה לזרועותיה של הפצצה שלו. מאז המשחק בשישי, התקשורת האנגלית רותחת סביב הזוג המלכותי שלה והכתירה את הדוגמנית המבוקשת כ"אשת הכדורגלן הלוהטת ביורו 2020". המדור נשאר ללא מילים.

הגיעה לוומבלי. בת הזוג של גריליש
הגיעה לוומבלי. בת הזוג של גריליש | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי