בדרך לאח הגדול? אסי בוזגלו עשה סוף לשמועות

אסי בוזגלו | נוי דקל

"השייח'" ממשפחת הכדורגל המלכותית חשף בחשבון האינסטגרם האם הוא בדרך לריאליטי נוסף ולבית המפורסם במדינה: "האינבוקס שלי מפוצץ בשאלות, אז אני רוצה לעשות לכם קצת סדר"

(גודל טקסט)

השורד האחרון, אסי בוזגלו, הפך לאחת הדמויות המעניינות בביצה הישראלית מאז זכה במיליון שקלים וניצח ב"הישרדות VIP" בחודש אוגוסט האחרון. כמעט שנה חלפה לה, וחייו של בוזגלו ממשיכים להיות מתועדים בדוקו- ריאליטי המשפחתית, הוא מתחזק חזק את חשבון האינסטגרם שלו אחריו עוקבים כמעט 300 אלף איש, נצפה בהשקות, קוטף קמפיינים, פותח עסקים- בקיצור, לא נח לרגע! בנוסף, העניין סביב משפחתו לא פוסק ולכן הגיוני בהחלט ששמו הפך לרותח במיוחד בקרב מלהקי תכניות הריאליטי בישראל.

בשבועות האחרונים רצה לה שמועה כי האח השני למשפחת הכדורגל המלכותית עומד להיות חלק מהקאסט של תוכנית ריאליטי אחרת מבית רשת 13. מדובר כמובן בבית המפורסם במדינה, בית האח הגדול, אליו רבים וטובים היו בטוחים שבוזגלו נכנס. היום (ראשון), בעת שהוא נמצא ביום צילום עם הפקת "הבוזגלוס", הוא החליט לשים קץ לשמועות ולשתף את עוקביו בדיוק במה שהולך לקרות: "חברים, האינבוקס שלי מפוצץ בשאלות אם אני נכנס לאח הגדול או לא, אז אני רוצה לעשות לכם קצת סדר" אמר אסי קבל עם וסטורי.

"אני לא נכנס לאח הגדול ומאחל המון בהצלחה לכל מי שייכנס ויעשה לנו עונה מושלמת ממקור ראשון" סיכם השייח' וחשף כי הוא לא עומד להיכנס לבית האח. פייר, לנו במדור הייתה תחושה שאין סיכוי שיעזוב את אשתו עדי בחודש שישי וייכנס לחוויה נוספת של למעלה מחודש! אבל, אל תדאגו לאסי כי אצלנו תמיד יש כמה כדורים טעונים בקנה…

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי