פינק אותה במטוס פרטי ויאכטה: מי האבא הכי טוב בכדורגל הישראלי?

אור לוזון | אינסטגרם

אור לוזון, בתו של עמוס לוזון, מחזיקה בקשר מיוחד מאוד עם אביה. את סוף השבוע האחרון בילתה המשפחה במיקונוס, ואור, לה יותר מ-33 אלף עוקבים, תיעדה את הרגעים הכי אותנטיים ומצחיקים

(גודל טקסט)

אתמול (ראשון) חל יום האב הבינלאומי ורבים מכם ודאי מכירים את הטענה ש"הבנות זה לאבא והבנים זה לאמא", נכון? במקרה של אחת המשפחות החזקות בכדורגל הישראלי ובכלל במדינה, משפחת לוזון, זה לגמרי נכון. עמוס לוזון, מי שהיה בעבר הבעלים של מכבי פתח תקווה ביחד עם אחיו אבי וכיום הבעלים של קבוצת לוזון השווה מאות מיליונים, מחזיק בקשר קרוב במיוחד עם בתו, אור לוזון. האמת שלאור ולאבא עמוס יש קשר מיוחד ומרגש.

את סוף השבוע האחרון בילתה משפחת לוזון במיקונוס, ולשם היא הגיעה כמובן במטוס פרטי מפנק. ואור, שלה למעלה מ-33 אלף עוקבים, דאגה לתעד גם את הרגעים הכי אותנטיים ומצחיקים מהחופשה היוקרתית. "רוקד לא משנה איפה", תיעדה את אבא עמוס שהגיע עם אנרגיות שיא ורקד גם בבריכה במלון, גם בזמן שעשו שופינג בעיר וגם בכל מקום בגדול. אור בת ה-26 היא סטייליסטית במקצועה, מקושרת חזק לביצה הישראלית עם לקוחות כמו עומר אדם ובר רפאלי הנמנית גם בין חברותיה המפורסמות וביניהן אן זיוי, רומי עפרון, נועה בני, אדל בספלוב והחברים הקרובים ממכבי תל אביב, ליאן וטל בן חיים.

היא מעידה שאביה, שכזכור כבר שנים נמצא בזוגיות עם מפיקת האירועים אירית רחמים, הוא "החבר הכי טוב ומדהים" שלה. אבא עמוס זורם עם אור כשהיא חושפת אותו בסטורי ותוך כדי נותנת הצצה לחיים הטובים כשהיא מתעדת רגעים מהמטוס הפרטי, היאכטה המטורפת, או אפילו מתא המדידה בחנויות היוקרה אליה הגיעה במהלך החופשה האחרונה באי היווני עם מי שגונב את ההצגה בכל פעם מחדש, אביה. אור דואגת להרים לו, ועל הדרך גם להסתלבט, ועושה זאת בצורה חיננית שבוודאות מעלה חיוך על פניהם של העוקבים האדוקים. לאחרונה גם אימצה לעצמה אורח חיים בריא הכולל תזונה נכונה וים של ספורט, גם כדי להיראות נהדר ולהרגיש ככה ובטוח שגם כדי לעמוד בקצב של אבא שלה, שלו יש יותר אנרגיות מלכל הצעירים.

עושים חיים במיקונוס. עמוס ואור לוזון | אינסטגרם
אור ועמוס לוזון | אינסטגרם
אור ועמוס לוזון | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי