עשתה לו עוקב בזכות פנדל: כך ליאל עבדה הכיר את זוגתו

בר רשתי | אינסטגרם

כוכב מכבי פתח תקווה עשוי להפוך בקרוב לאחד הליגיונרים הבכירים וזה הזמן להכיר את מי שצמודה אליו בשנה האחרונה, החיילת בר רשתי שסיפרה למדור את סיפור ההיכרות יוצא הדופן שלהם

(גודל טקסט)

ליאל עבדה מעורר עניין מעבר לים ובתקשורת היוונית הזכירו כי אולימפיאקוס מעוניינת ובוחנת אפשרות לפנות למכבי פתח תקווה, אז עוד לפני שהוא אולי יהיה הליגיונר הבא שלנו בעסקת ענק, הגיע הזמן שתכירו גם את זוגתו שמחממת אותו בלילות בשנה האחרונה.

מדובר בבר רשתי, בת 20 מרמת גן, חיילת בצה"ל שמשרתת בלשכת סגן הרמטכ"ל והיא מחזיקה בחשבון אינסטגרם שאחריו עוקבים 18 אלף אנשים. בחודש הבא היא תשתחרר מצה"ל והיא ועדיין צריכה לעכל את המחשבה ולתכנן בדיוק מה מתחשק לה לעשות אחרי השחרור.

רשתי ועבדה בילו את סוף השבוע האחרון באילת, אז גם נחשפנו לזוג האוהבים הצעיר שמסתבר שסיפור ההיכרות שלהם הוא אחד המקוריים. "ישבתי יום אחד בסלון בבית ואבא שלי ראה בחדר משחק כדורגל בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקווה. אבא אמר לי 'בואי לחדר תראי איתי את המשחק, נשארו כמה דקות לסיום ויש פנדלים'", סיפרה למדור וחידדה את העובדה שאם לא אביה, ספק אם ההיכרות ביניהם הייתה מתרחשת.

"אמרתי לו: 'אבא מה יש לי לראות את זה?', אבל הוא התעקש ורצה שאבוא, אז הלכתי לצפות איתו במשחק ובדיוק כשהרמתי את הראש לטלוויזיה הגיע התור של ליאל לבעוט. ישר שאלתי אותו מי זה והוא אמר ענה ישר 'ליאל עבדה, שחקן מצוין'. לא חשבתי פעמיים והלכתי לעקוב אחריו באינסטגרם. ליאל החזיר לי עוקב ואחרי כמה דקות שלח לי הודעה, משם הכל התחיל".

בר רשתי וליאל עבדה | אינסטגרם

ואיך זה לצאת עם כדורגלן?

"כשראיתי אותו בפעם הראשונה, ישר ידעתי שעם הבן אדם הזה אני רוצה להיות. לפני שהוא כדורגלן, כיף לי לצאת עם בן אדם שכל החיים חיפשתי, ילד זהב עם אופי שעוד לא הכרתי. התמיכה והסבלנות שהוא מקדיש לי מטורפת בעיניי ואני מודה לו על זה כל כך, הוא תמיד שם בשבילי כשאני צריכה אותו. המשפחה בשבילו זה ערך עליון ולפני הכל, וזה אחד הדברים שאני יותר מעריכה אצלו. אנחנו מאוד דומים בהרבה מאוד דברים וזה מה שגרם לי להבין שהוא האחד בשבילי".

מה את מאחלת לו לקראת העונה הבאה?

"החלום הכי גדול של ליאל זה להמשיך לעשות את מה שהוא הכי אוהב בעולם, להצליח ולהגיע הכי רחוק שאפשר. כל העולם הזה של הכדורגל הוא חלק מאוד גדול מהחיים שלו והוא נותן מעצמו הכל! עברתי איתו שנה מטורפת – כשהכרנו הוא עוד היה בליגה לאומית, משם לליגת העל ואז חלום גדול מאוד הגיע עם זימונו לנבחרת ישראל. אני מאחלת לו את כל הטוב שבעולם, ובעזרת השם שרק יגשים את עצמו ואת החלומות שלו, אני איתו לאורך כל הדרך, אתמוך בו ואהיה לצידו".

בר רשתי | אינסטגרם
בר רשתי וליאל עבדה | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי