הספורטאית האולימפית איימה לשרוף את דגל ארה"ב על הפודיום

צ'לסי וולף | Atsushi Tomura/Getty Images

רוכבת ה-BMX האמריקאית, צ'לסי וולף, רוצה "לפוצץ את הראש של טראמפ" וכתבה פוסט אותו הספיקה למחוק ובו הכריזה: "רוצה לשרוף את הדגל על הפודיום, מתמקדים בלפגוע ילדים טרנסקסואליים. אני נגד פאשיזם"

(גודל טקסט)

רוכבת אופני ה-BMX האמריקאית, צ'לסי וולף, שהשיגה את הקריטריון לייצג את ארצות הברית באולימפיאדת טוקיו, אמרה בשנה שעברה שהמטרה שלה היא לזכות במדליה אולימפית כדי שהיא תוכל "לשרוף את דגל ארה"ב על הפודיום". מדוע? בחודש מרץ 2020, עוד לפני שנדחו המשחקים האולימפיים בשנה, היא כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "המטרה שלי היא לזכות במדליה אולימפית כדי שאוכל לשרוף את דגל המדינה על הפודיום. בזה הם מתמקדים בזמן מגיפה עולמית, בלפגוע בילדים טרנסקסואליים".

וולף צירפה לפוסט גם ידיעה על הנשיא הקודם של ארה"ב, דונלד טראמפ, ועל המדיניות שלו כלפי ילדות טרנסג'נדריות ספורטאיות. וולף סיפרה לחדשות FOX שהפוסט, אותו הספיקה למחוק מאז, לא מתכוון לכך שלא אכפת לה מארץ מולדתה. "אחת הסיבות שעבדתי כל כך קשה על מנת לייצג את ארצות הברית בתחרויות ספורט בינלאומיות, הייתה כדי להראות שלמדינה שלנו יש ערכים מוסריים ולנפץ סטיגמות רעות שחושבים עלינו. אני נוקטת עמדה נגד פאשיזם כי אכפת לי מהמדינה ושהיא לא תיפול לידיים של מנהיגים פאשיסטים".

מאז, טראמפ כבר הודח וכעת ג'ו ביידן הוא הנשיא החדש, כך שרוכבת האופניים ודאי יותר רגועה בעקבות כך. בזמן הראיון על הפוסט המדובר, וולף אף התבדחה על כך ש"תפוצץ את ראשו של טראמפ", אבל זה היה רק בצחוק, בניגוד למה שכתבה קודם לכן. מה שבטוח, יהיה מאוד מעניין לראות מה תעשה על הפודיום במידה שתצליח להגשים חלום, ולזכות במדליה אולימפית. אולימפיאדת טוקיו – אוטוטו זה קורה!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי