דניאל יודעת? האישה שאייל גולן לא זז בלעדיה

אילאי אליהו | אינסטגרם

זמר העשור ונשיא הכבוד של הפועל מרמורק הופיע בפריז וזכה לליווי צמוד שהמדור לא יכול היה לא לשים לב אליו. הכירו את האמרגנית שלו ואחת החזקות בישראל, אילאי אליהו

(גודל טקסט)

אתמול (שני) הופיע זמר העשור ונשיא הכבוד של הפועל מרמורק, אייל גולן, באירוע מיוחד במינו שהתרחש בפריז, צרפת. המדור לא יכול היה להישאר אדיש לאישה היפה שליוותה אותו לביקור במדינה שנבחרתה מועמדת מובילה לזכות ביורו 2020, והרי התוצאות.

אילאי אליהו היא אחת האמרגניות החזקות והמובילות בארץ. היא ייצגה עד לאחרונה את נסרין ואיתי לוי, מייצגת כיום את גולן והיא בסך הכל בת 28. לאחרונה התראיינה לפודקאסט "היורשת" עם גל אוחובסקי, בו סיפרה על החוויות לצידו של הזמר שחולה על כדורגל וגם על היותה אישה בעלת כוח בעולם הזמר המזרחי.

אליהו אפילו סיפרה על הדמיון של העולם שלה לזה שבסדרה "היורשת" בקשת 12, שם ספיר (בתאל משיאן) היא האמרגנית שעושה מאמצים כבירים כדי להפוך את טופז (נופר סלמאן) לשם דבר, במטרה להסביר מה עוברות נשים אמרגניות בתעשיית המוזיקה המזרחית. "הסדרה מציפה את הדברים שאני חווה על בסיס יום-יומי. היא חושפת את הצד הפחות זוהר של תעשיית המוזיקה המזרחית. זה עולם גברי מאוד, לוחמני מאוד, האפליה עדיין קיימת. לנשים פחות קל להשתלב בתעשייה הזאת", אמרה על היחס שהיא קיבלה בתעשייה.

אייל גולן ואילאי אליהו בפריז | אינסטגרם

"יחס נוראי, תמיד אני נתפסת להם כפחות", המשיכה אליהו. "כשנסרין, המאבטח שלה ואני היינו נכנסים לאולמות אירועים, באופן קבוע מנהלה אירוע היה פונה אוטומטית למאבטח ואומר 'אתה בטח המנהל של נסרין, מה קורה?'. אני פשוט אוויר. באינסטינקט המנהל הוא תמיד הגבר, אף פעם לא אני. גם כשאני אומרת 'לא, זאת אני', הוא ימשיך עם המבט אליו – 'בוא, אראה לך איפה החדר'. לא מתעכל להם שהדמות הסמכותית זו האישה". עצוב מאד שזה המצב גם בשנת 2021.

מגיל 22 עובדת אליהו ב"ליאם הפקות", החברה של גולן, ובפודקאסט היא גם נשאלה איך זה להיות מנהלת אישית מנקודת המבט שלה. "אמרגניות הן מאוד טוטאליות", מתארת אילאי, "אמן והאמרגן שלו זו מערכת יחסים לכל דבר ועניין. האמן שאת מנהלת הופך להיות חלק מהבית שלך, חלק מהמשפחה שלך, חלק מהזוגיות שלך. אתה ישן איתו בלילה וקם איתו בבוקר, זאת עבודה מאוד אינטנסיבית. אמנם בפועל לא גרתי עם נסרין, אבל החיים שלנו היו משותפים לגמרי. את חיה ונושמת את האמן שלך. לאמרגן אסור להיות מעריץ של הזמר. אם אתה מעריץ, אתה לא יכול לנהל את האמן כי אף פעם לא תשים לו את האמת בפרצוף ולא תהיה אובייקטיבי לגביו".

כשנשאלה אם מתייחסים אליה אחרת לאור ייצוג אייל גולן, השיבה: "מתייחסים אלי יפה ויש לדבר הזה צדדים מדהימים. לגברים יש קטע שהם חושבים שמי שצועק יותר חזק הוא זה שצודק. אנחנו אף פעם לא נוכל לצעוק יותר חזק מהם. אני מאוד מקווה להיות פורצת דרך בתחום האמרגנות. אני מקווה שהבנות שלי כבר ידברו אחרת ממני".

אייל גולן בפריז | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי