הלכו על דאבל: עומר אצילי ואבי ריקן פתחו שני עסקים חדשים

שחקני מכבי ת"א עם עומר אצילי
שחקני מכבי ת"א עם עומר אצילי | מסך, אינסטגרם

לצד אחיו של יואב זיו והבעלים של הרשת, שחקני מכבי חיפה ומכבי תל אביב איחדו כוחות והשיקו ביזנס חדש ביבנה הירוקה. מה בתפריט, מי הגיע לברך ואיך נולד הרעיון? לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אחרי דור מיכה, עידן ורד ואלירן עטר, שלקחו בשנתיים האחרונות זכיינות על סניפים של "גולדה" ומטפחים קריירה נוספת מעבר לכדורגל, כעת הגיע תורם של החברים הטובים אבי ריקן ועומר אצילי, שמציגים שיתף פעולה מעניין בין מכבי חיפה למכבי תל אביב. אחרי הפתיחה החגיגית של העסק החדש שלהם שהתרחשה אתמול (שלישי), שני הקשרים ביחד עם יוחאי זיו (אח של יואב זיו) ואלון סהר (הבעלים של רשת פיצה פרגו), פתחו שני עסקים חדשים ביבנה הירוקה. כי אם כבר ביזנס נוסף מחוץ לכר הדשא, אז ללכת על דאבל.

הראשון מביניהם הוא פיצריה מרשת "פיצה פרגו", אחת מנותנות החסות של מכבי ת"א, כאשר המקום פתוח כחודש ונמצא בהרצה. העסק השני נקרא "קנדיס", פיצוציה שהיא חלומם של כל חובבי הממתקים, כמונו במדור. אתמול כאמור הם פתחו רשמית והחברים הטובים ממכבי תל אביב התייצבו לפרגן, לשתף בסטורי וכמובן לטעום. בין היתר איתרנו את יונתן כהן, איתי שכטר, דן גלזר, אייל גולסה, אופיר דוידזאדה, לירן שטראובר ופיני בלילי שקבע שהדבר החשוב ביותר הוא ש"השלט של פיצה פרגו בצבע אדום".

ואיך נולך הרעיון, בעצם? פיצה פרגו היא כאמור הספונסרית של מכבי תל אביב ומשם ריקן ואצילי מכירים היטב את אלון, הבעלים. לזיו, אחיו של מנהלת הקבוצה הצהובה, יש כבר כמה פיצוציות, כך שנוצרה הזדמנות טובה עם הפתיחה של המרכז המסחרי החדש בשכונה חדשה וצעירה, ולכן החליטו לאחד כוחות. חוץ מזה, נכון לשנת 2021, יש לציין שאצל כדורגלני ליגת העל קיימת הבנה שלשחק זה לא לנצח ולכן יש להסתדר על תוכנית ב' עוד כשאתה שחקן פעיל. אגב, לריקן יש כבר פיצוצייה שלו ושל אשתו מעיין במעלה אדומים וכעת התקדם אל עבר פתיחת מקום חדש במטרה להתרחב. בהצלחה.

עמר אצילי ואבי ריקן באירוע הפתיחה של העסק החדש
עמר אצילי ואבי ריקן באירוע הפתיחה של העסק החדש | מסך, אינסטגרם
החברים הגיעו לפרגן לאצילי וריקן
החברים הגיעו לפרגן לאצילי וריקן | מסך, אינסטגרם
העסק החדש של אצילי וריקן
העסק החדש של אצילי וריקן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי