בקרוב בת"א: הכירו את בת זוגו של הרכש החדש של מכבי‎‎

שלי אברהם | צילום: אינסטגרם

קוראים לה שלי אברהם, היא בת 22 והבלם כבר הספיק להציע נישואין לחצי השני שלו בטקס מושקה בוילה מפנקת מול המשפחה והחברים וכמובן שהיא הסכימה. לאחר החתימה במחזיקת הגביע, בירכה: "מלך העולם שלי, גאה בך ברמות"

(גודל טקסט)

רק לפני יומיים, עידן נחמיאס, בלמה בן ה-24 של הפועל קריית שמונה ונבחרת ישראל, חתם לארבע שנים בשורותיה של מכבי תל אביב, מחזיקת הגביע, וסיפר כי הוא "שמח להצטרף למועדון גדול ומוביל בכדורגל הישראלי, ומחכה כבר לפגוש את החברים החדשים שלי לקבוצה". ועד שיתערבב בחדר ההלבשה הצהוב, זה בדיוק הזמן שלכם להכיר את החצי השני של הרכש החדש של הצהובים.

קוראים לה שלי אברהם, היא בת 22, והיא אשת הכדורגלן החדשה ביציע VIP של מכבי ת"א לאחר החתימה של הארוס הטרי שלה. כן, נחמיאס הצעיר כבר הספיק להציע נישואין לשלי שלו וזה קרה רק לפני חודש, בהצעת נישואין מושקעת: בוילה מפנקת מול המשפחה והחברים הקרובים הוא ביקש שהיא תהיה שלו לעולמים והיא הסכימה. מאז, השניים ניצלו את הפגרה ועוד לפני החתימה המריאו לחופשה משותפת בלאס ואגס נבדה. אחלה סיפתח לקראת האתגר הגדול של הבלם.

ביום בו חתם רשמית בצהובים, שלי ארוסתו הגיעה איתו למעמד המרגש ואף הצטלמה איתו ועם סוכנו, דודו דהאן והוסיפה את הברכה האישית שלה: "מלך העולם שלי, גאה בך ברמות שאי אפשר להסביר, אלוף שאתה. מאחלת לך שתצליח במכבי, שתוכיח את עצמך ותראה לכולם כמה שאתה שווה ומאחלת לנו בהצלחה בדרך החדשה והמאוד שונה מהחיים שהכרנו עד עכשיו. אני בטוחה שנצלח גם אותה ונפיק ממנה את ה-הכי טוב שאפשר". שלי רגילה לחיים אחרים שם בצפון וכעת תצטרך להתרגל לטירוף המרכז ולהיות חלק מאחד המועדונים הגדולים בארץ. שיהיה בהצלחה!

התרגשה בשבילו. שלי מברכת את אהוב ליבה | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי